۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
گردشگران نوروزی، ۳۰ هزار میلیارد تومان پول وارد استان بوشهر کردند
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

گردشگران نوروزی، ۳۰ هزار میلیارد تومان پول وارد استان بوشهر کردند

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر با اشاره به ورود ۸.۵ میلیون گردشگر در ایام نوروز به استان بوشهر گفت: گردشگران نوروزی، ۳۰ هزار میلیارد تومان پول وارد استان بوشهر کردند.

احمد محمدی زاده در حاشیه بازدید از طرح های صنعتی بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان استان در دستور کار قرار دارد و برنامه ریزی مناسبی برای بهبود وضعیت اشتغال پایدار جوانان بومی استان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه بوشهر یک استان صنعتی است ابراز داشت: استقرار صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و نیروگاه اتمی و تاسیسات صادرات نفت و ‌همچنین صنایع سیمان و صنایع تبدیلی کشاورزی، این استان را به استانی صنعتی تبدیل کرده است.

استاندار بوشهر یادآور شد: بوشهر در حوزه کشاورزی و آبزی پروری نیز جایگاه ویژه ای دارد که باید استفاده بهینه را از این ظرفیت ببریم.

محمدی زاده تصریح کرد: اکنون ۶۰ درصد میگوی پرورشی و بخش عمده گوجه خارج از فصل کشور ( ۷۰۰ هزار تن سالانه) متعلق به استان بوشهر است و با تولید ۱۷۵ هزار تن خرما، رتبه دوم کشور را داریم.

استاندار بوشهر گفت: بوشهر دارای پیشینه تجارت و بازرگانی است و روزگاری قطب تجارت کشور بوده است. محمدی زاده بیان کرد: در نیمه اسفند تا فروردین ماه، بیش از ۸.۵ میلیون مهمان و گردشگر وارد استان بوشهر شدند که حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان، پول وارد استان کرده اند.

وی اظهار داشت: باید از ظرفیت گردشگری استان بویژه گردشگری تجاری نهایت بهره را ببریم.

کد خبر: ۲۵۲٬۱۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha