۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
راه اندازی ۵۰۰ واحد تولیدی راکد در استان تهران/شرکت های دانش بنیان توسعه می یابند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران خبر داد؛

راه اندازی ۵۰۰ واحد تولیدی راکد در استان تهران/شرکت های دانش بنیان توسعه می یابند

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از راه اندازی ۵۰۰ واحد تولیدی راکد در استان خبر داد و گفت: شرکت های دانش بنیان برای حل معضل اشتغال توسعه می یابند.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت الله عسگری عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد با اشاره به اینکه باید توجه بیش از پیش به تولیدکنندگان صورت بگیرد اظهار داشت: برای تحقق جهش تولید باید از تولید داخلی حفاظت کنیم و لازمه این تحقق توجه به تولیدکننده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر توسعه شرکت‌های دانش بنیان گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در استان توسعه این شرکت‌ها است چرا که به واسطه این شرکت‌ها هم موضوع اشتغال حل می‌شود و هم خود این شرکت‌ها به عنوان کاتالیزور برای ارتقای بخش‌های صنعتی و کشاورزی عمل خواهند کرد.

عسگری با تاکید بر اینکه عملیات صدور جواز ساخت باید تسریع شود افزود: برای تحقق شدن قانون تسهیل هیچ یک از دستگاه‌های خدمات رسان حق قطع خدمات واحدهای تولیدی را ندارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه باید شرایط راه اندازی واحدهای راکد استان تهران فراهم شود گفت: در حال حاضر ۵۰۰ واحد در استان تهران راکد است که برای راه اندازی و فعال شدن آنها باید اقدامات صورت بگیرد.

وی گفت: واحدهای تولیدی باید با تمام ظرفیت فعالیت کنند چرا که هم اکنون شاهد این هستیم که برخی از واحدها با ظرفیت کمتر از ۱۰۰ در صد اشتغال دارند و این موضوع به اشتغالزایی نیز کمک خواهد کرد.

عسگری عنوان داشت: همانطور که رهبر فرموده اند تولید داخل ستون فقران اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود لذا برای تحقق آن و همچنین استقلال سیاسی و اقتصادی کشور باید تمام تلاش خود را انجام بدهیم.

کد خبر: ۲۵٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha