۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶
ترک کار هزاران کارگر اسرائیل| کشاورزی آسیب جدی دیده است

ترک کار هزاران کارگر اسرائیل| کشاورزی آسیب جدی دیده است

در سایه تنش‌های اخیر هزاران کارگر اسرائیل را ترک کرده‌اند.

به گزارش بازار، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که بخش کشاورزی اسرائیل در سایه تنش‌های اخیر آسیب زیادی دیده است و تأیید کردند که شاهد کمبود نیروی کار است.

رسانه‌های اسرائیلی با اشاره به اینکه شاهد کمبود نیروی انسانی بودند، گزارش دادند که بخش کشاورزی رژیم اشغالگر اسرائیل در جریان حمله حماس به شهرک‌های «غلاف غزه» به شدت آسیب دیده است.

تارنمای اسرائیلی "۰۴۰۴" گزارش داد که موشه اربیل، وزیر کشور اسرائیل، به سازمان جمعیت و مهاجرت دستور داد تا فوراً برای ورود کارگران خارجی در بخش کشاورزی از کشورهای جدیدی که تاکنون هیچ کارگر کشاورزی از آن وارد نشده اند، اقدام کنند.

این وبسایت به آسیب‌های وارده به مزارع کشاورزی اشاره کرد و نوشت که احیای کشاورزی مستلزم ورود تعداد بسیار زیادی کارگر است.

به عنوان بخشی از روند تداوم بخش کشاورزی، اداره جمعیت و مهاجرت طی دو هفته گذشته سلسله جلساتی را با نمایندگان کشورهای مختلف به منظور بررسی امکان‌سنجی آوردن کارگران کشاورزی از این کشورها برگزار کرد.

این وبسایت ادامه داد: ویزای کارگرانی که دوره استخدامی خود را به پایان رسانده بودند یک سال دیگر تمدید شد و کارگران مسن که مدتی را در کشور مبدأ به پایان رسانده بودند، به کار برگردانده شدند.

کانال کان به نوبه خود گزارش داد که کمبود روان درمانگر و کارگر در تاسیسات کشاورزی در جنوب منظقه وجود دارد و تایید می‌کند که حدود ۴۰۰۰ کارگر خارجی اسرائیل را ترک کرده‌اند.

کد خبر: ۲۵۲٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha