۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
درآمدزایی ۵ میلیارد دلاری فاز ۱۱ پارس جنوبی
معاون رئیس جمهور اعلام کرد:

درآمدزایی ۵ میلیارد دلاری فاز ۱۱ پارس جنوبی

همدان-معاون پارلمانی رئیس جمهور بااشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره دولت‌های قبل فاز ۱۱ پارس جنوبی را از جمله آنها عنوان کرد و گفت: این پروژه پنج میلیارد دلار درآمد ارزی برای کشور به همراه دارد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، سیدمحمد حسینی در جمع مردم کبودراهنگ با بیان اینکه دولت در حل مشکل زمین‌های وقفی مصمم است، افزود: موضوع زمین‌های وقفی کبودراهنگ در کمیسیون حقوقی قضایی مجلس مطرح شد که امیدواریم سازمان اوقاف برای رفع این مشکل همراهی کند.

حسینی عنوان کرد: با توجه به گستردگی این مشکل در سایر شهرها باید به الگویی برای رعایت نکات شرعی و حقوق مردم دست پیدا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به انجام بسیاری از پروژه‌های نیمه‌کاره دولت‌های قبل در دولت سیزدهم یکی از این نمونه‌ها را فاز ۱۱ پارس جنوبی عنوان کرد که پنج میلیارد دلار درآمد ارزی برای کشور به همراه دارد.

حسینی در ادامه افزود: برخی کشورها با ایجاد آرامگاه و جاذبه توریستی جعلی در زمینه جذب گردشگر ورود کرده‌اند و یا برخی از کشورهای فاقد قهرمان نیز با ساخت سریال تلویزیونی برای خود قهرمان‌سازی می‌کنند در حالی که ایران عزیز ما مفاخر و قهرمانان زیاد و پرآوازه‌ای را در دنیا دارد.

کد خبر: ۲۵۱٬۹۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha