۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
۲ هزار میلیارد تومان برای احیای دشت‌های ایلام هزینه شد
معاون وزیر جهاد کشاورزی:

۲ هزار میلیارد تومان برای احیای دشت‌های ایلام هزینه شد

ایلام- معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر جهاد کشاورزی گفت: تاکنون دو هزار میلیارد تومان برای احیای اراضی دشت‌های ایلام هزینه شده و با این طرح کشاورزی استان دچار تحولات اساسی می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی ایلام، محمدرضا طلایی در سفر به استان ایلام، به ظرفیت‌های مهم بخش کشاورزی از جمله توسعه احداث باغات در اراضی شیبدار اشاره کرد و گفت: برای طرح احیای اراضی دشت‌های ایلام بیش از دو هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت: امیدواریم در آینده با توجه به شعار سال و جهش تولید در این استان شاهد رشد بیشتری در حوزه کشاورزی باشیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به نامگذاری امسال به سال جهش تولید، وزارت جهادکشاورزی نیز برنامه های ابلاغی خود در این راستا را برای اجرا تدوین و اولویت بندی کرده است و این وزارتخانه سهم مهم و کلانی را در تحقق عملیاتی این شعار دارد.

طلایی بر ایجاد کشاورزی پایدار، تکمیل طرح های نیمه تمام،‌ توسعه گلخانه ها و تکمیل زنجیره تولید تاکید کرد و افزود: راه توسعه کشاورزی در زیر بخش های مختلف به ویژه مقوله زنجیره تولید جذب سرمایه گذار و رفع موانع فراروی آنهاست.

وی اظهار داشت: افزایش بهره وری کمی و کیفی در تمام زیر بخش های کشاورزی، حضور محققان و کارشناسان مجرب و عالم به کار در بین کشاورزان، ایجاد پهنه بندی اراضی و استفاده از تجارب کشاورزان نمونه و موفق از اولویت های سازمان های جهادکشاورزی در تمام کشور باید باشد.

کد خبر: ۲۵٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha