۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
تعیین تکلیف ۲۴۶ دستگاه کشنده با دستور قضایی
دادستان عمومی و انقلاب تهران خبر داد

تعیین تکلیف ۲۴۶ دستگاه کشنده با دستور قضایی

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: ۲۴۶ دستگاه کشنده در نتیجه بازدید دادستان کل کشور از اداره کل گمرک تهران ترخیص شد و مالکان ظرف پنج روز مهلت دارند تا برای این مهم اقدام کنند.

به گزارش بازار، علی صالحی روز چهارشنبه افزود: حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور، ماه گذشته، از اداره کل گمرک تهران بازدید کرد و با توجه به بلاتکلیف ماندن تعداد زیادی از دستگاه‌های کشنده که از یک تا سه سال گذشته، باقی مانده بود، دستورهای لازم را برای رفع ناهماهنگی‌های موجود میان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف صادر کرد.

وی ادامه داد: دستورها و اقدامات انجام شده نسبت به سازمان‌هایی که متعهد به انجام وظیفه شده بودند، در کمتر از یک ماه منتج به نتیجه مطلوب شده است.

صالحی اظهارداشت: با دستور مقام قضایی، این دستگاه‌ها تعیین تکلیف شده است و از نظر قانونی و سازمان‌های دولتی مربوط، منعی برای ترخیص آن‌ها وجود ندارد.

دادستان تهران از مالکان خودروهای ترخیص شده خواست تا ظرف پنج روز، نسبت به ترخیص خودرو خود اقدام کنند تا مشمول مقررات کالاهای متروکه نشوند.

براساس این گزارش، ششم مهر امسال، دادستان کل کشور به همراه علی صالحی دادستان تهران از اداره کل گمرک تهران بازدید کردند.

در این بازدید دادستان کل کشور برای تعیین تکلیف چهار هزار و ٢۶۴ دستگاه کشنده که در ۱۱ گمرک کشور بلاتکلیف مانده‌اند، ۲ هفته مهلت داده بود.

کد خبر: ۲۵۱٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha