امضای تفاهمنامه شرکت مخابرات برای طرح ملی فیبر نوری

امضای تفاهمنامه شرکت مخابرات برای طرح ملی فیبر نوری

شرکت مخابرات ایران برای تحقق اهداف پوشش فیبرنوری، تفاهمنامه UNSP را با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با هدف رسیدن به هفت میلیون پوشش تا پایان سال ۱۴۰۳ امضا کرد.

به گزارش بازار، شرکت مخابرات ایران به عنوان اپراتور برتر حوزه ارتباطی کشور، با امضای این قرارداد به عنوان هشتمین اپراتور کشور به طور رسمی به کلان طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب کارها، موسوم به «ایران FTTX» پیوست.

نشست امضای تفاهمنامۀ دریافت پروانۀ UNSP شرکت مخابرات ایران از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، امروز با حضور روسا و مدیران ارشد رگولاتوری و مخابرات در محل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در جلسه‌ای با حضور امیر لاجوردی، قائم مقام وزیر در امور ارتباطات و رئیس رگولاتوری و دکتر محمود زاده رییس هیات مدیره، مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مهندس دهناد نایب رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران این پروانه را دریافت کردند.

طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها، کلان طرح دولت سیزدهم در حوزۀ ارتباطات و فناوری اطلاعات است که اجرای آن سبب خواهد شد تا توقف یک دهه‌ای توسعۀ شبکۀ ثابت کشور جبران شود.

شرکت مخابرات ایران در حال حاضر وسیع‌ترین شبکه فیبرنوری را در سراسر کشور دارد و بیشترین شبکه فیبرنوری را برای مشترکین دایر کرده است.

کد خبر: ۲۵۱٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha