۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
طرح‌های اقتصاد محور در روستاهای قزوین اجرایی می‌شود
معاون اقتصادی استانداری قزوین:

طرح‌های اقتصاد محور در روستاهای قزوین اجرایی می‌شود

قزوین- معاون اقتصادی استانداری گفت:  طرح‌های اقتصاد محور با هدف توسعه اشتغال و تامین معیشت در روستاهای قزوین اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، عیسی قبادی بعد از ظهر امروز در دیدار با فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مسئله اقتصاد و معیشت در روستا به یک دغدغه و چالش تبدیل شده است و تا زمانی که نتوانیم به این حوزه مدیریت کنیم قطعا نخواهیم توانست مسئله مهاجرت روستائیان را سامان بخشیم.

وی بیان کرد: امروز طرح‌های اقتصادی و اشتغالزا در روستاها با هدف رفع مشکلات معیشتی روستائیان در استان قزوین برنامه ریزی شده است و تلاش می‌کنیم تا در کوتاه مدت شاهد اجرای این طرح ها باشیم.

معاون اقتصادی استانداری قزوین خاطرنشان کرد: مهاجرت از روستا به شهرها موجب بسیاری از مشکلات در شهرهای کشور است که اگر بتوانیم این حوزه را مدیریت کنیم قطعا خواهیم توانست بسیاری از مشکلات حوزه شهرها را پیش از وقوع رفع کنیم.

قبادی بیان کرد: سیاستگذاری امروز ما تامین اشتغال پایدار در روستاست و برای تحقق آن نیازمند همراهی مردم هستیم چرا که تضمین کننده اجرای موفقیت آمیز این طرح‌ها خود مردم هستند.

وی گفت:  یکی از طرح‌های موفق این حوزه ایجاد پردیس روستایی است که حوزه گردشگری را در روستاهای استان نیز تقویت می‌کند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین خاطرنشان کرد:  امیدواریم نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی برای تحقق هرچه زودتر این طرح‌ها با استان همراهی و همکاری داشته باشند.

توسعه استان با سیاسی بازی امکان پذیر نیست
فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی  نیز در بخش دیگری از این دیدار با اشاره به تامین زیرساخت‌ها برای رفع مشکلات حوزه اقتصاد و اشتغال در استان قزوین گفت: این که احساس کنیم استان قزوین در گیر و دار سیاسی بازی هایی که گاهی در جامعه سایه افکنده است میتواند رشد کند تصور اشتباهی است، چرا که تنها نگاه تخصصی و خدمت تنها راه پیشرفت و توسعه در استان است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه باید همه جانبه صورت گیرد و مدیران باید توجه داشته باشند که اگر قرار است  پیشرفتی در استان صورت گیرد نیازمند تلاشی جمعی و در همه ابعاد هستیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی  افزود: مقام معظم رهبری درد سفری که به استان قزوین داشتند راهکارهای مناسبی برای توسعه و پیشرفت ارائه کردند که اگر این فرمایشات را در دستور کار خود قرار دهیم قطعا این مسیر به موفقیت منجر می شود.

کد خبر: ۲۵٬۱۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha