۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
۸۰۰ هزار تن گندم به سیلوهای گلستان تحویل داده شد
استاندار گلستان:

۸۰۰ هزار تن گندم به سیلوهای گلستان تحویل داده شد

گرگان- استاندار گلستان گفت: کشاورزان گلستانی تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار تن گندم به سیلوهای دولتی و خصوصی تحویل داده اند که این رقم در سال قبل ۵۰۰ هزار تن بوده است.

به گزارش خبرگزاری بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس اظهار کرد: تولید ۸۰۰ هزار تن گندم در استان گلستان، نشان از همراهی مناسب کشاورزان, مدیران جهاد کشاورزی و غله استان دارد.

وی با بیان این که رقم تحویل در سال قبل ۵۰۰ هزار تن بوده است، افزود: خرید کلزا هم امسال ۳۰ درصد بیش از سال قبل بوده و امیدواریم مطالبات کلزا کاران نیز به سرعت پرداخت شود.

حق شناس با اشاره به اینکه استان گلستان، نخستین تولیدکننده کلزا و دومین تولیدکننده گندم با کیفیت در کشور است، افزود: امسال با تلاش کشاورزان شاهد جهش تولید در عرصه تولیدات کشاورزی نظیر گندم، کلزا، سیب زمینی، گوجه فرنگی و دیگر محصولات هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون بخشی از پول کشاورزان پرداخت شده، ادامه داد: تلاش داریم تا هرچه سریع تر مابقی مطالبات کشاورزان به صورت کامل پرداخت شود.

استاندار گلستان گفت: استان گلستان، دارای ظرفیت بالایی در تولید محصولات کشاورزی است و در سال جاری خوشبختانه، شاهد تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید در این زمینه هستیم.

کد خبر: ۲۵٬۱۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha