۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
راهبرد توسعه صنعتی لوازم‌خانگی تهیه شده است
وزیر صنعت، معدن و تجارت:

راهبرد توسعه صنعتی لوازم‌خانگی تهیه شده است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پیش‌نویس راهبرد توسعه صنعتی لوازم‌خانگی با همراهی فعالان این بخش تهیه شده است که در ادامه نیز با همفکری بیشتر صنعتگران این حوزه، در مسیر تصویب نهایی قرار خواهد گرفت.

به گزارش بازار، عباس علی‌آبادی در نشست هم‌اندیشی با انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران با بیان اینکه معتقدیم باید همه سیاست‌گذاری‌ها در بخش‌های صنعتی، معدنی و تجاری با دریافت نظر جامعه بزرگ تولید و تجارت همراه باشد، افزود: همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا تحول مد نظر خود را با تکیه بر ظرفیت‌های موجود در بخش‌های دولتی و خصوصی خانواده تولید و تجارت محقق کنیم.

وی با اشاره به ضرورت تدوین راهبردهای دقیق توسعه‌ای در بخش‌های مختلف برای حصول اهداف تعیین شده، به آماده بودن زمینه‌های تحقق رشد تولید در صنعت لوازم خانگی اشاره کرد و گفت: توانایی‌ها، ظرفیت‌ها و استعدادهای کم‌نظیری در صنعت لوازم خانگی داریم و با تکیه بر آنها از حل مسائل و مشکلات این بخش اطمینان کامل داریم.

علی‌آبادی با اشاره به برخی تلاش‌های انجام شده در حوزه رفع موانع تولید و تحقق شعار سال‌جاری، تصریح‌کرد: خانواده بزرگ تولید و تجارت کشور توانایی تامین ارز مورد نیاز خود را دارد و باید سیاست‌ها را به سمتی پیش ببریم که تولیدکنندگان به‌راحتی بتوانند از ارزی که خودشان تامین کرده‌اند، برای تامین مواد اولیه و دیگر نیازهای ارزی خود بهره ببرند.

وی با تاکید بر تداوم برگزاری نشست‌های هم اندیشی با جوامع مختلف تولیدی و تجاری، تاکید کرد: وزارت صمت با همه وجود در کنار جامعه تولید و تجارت کشور ایستاده است و در تمامی زمینه‌ها از آرا، نظرات و دیدگاه‌های بخش خصوصی بهره‌مند می‌شود.

اعضای انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران در این نشست با ابراز مهمترین مسائل و مشکلات پیش‌روی تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات حوزه لوازم خانگی، پیشنهادات خود را در مسیر رفع موانع و تحقق رشد تولید ارائه کردند.

کد خبر: ۲۵۱٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha