۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
تهران ۲ سال سخت را بدون مشکل تامین آب سپری کرد
مدیرعامل شرکت آبفای کشور:

تهران ۲ سال سخت را بدون مشکل تامین آب سپری کرد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب با تمجید از چگونگی مدیریت تامین و توزیع آب استان تهران، گفت که با وجود خشکسالی‌های چند سال اخیر به‌ویژه دو سال گذشته، آبرسانی به مردم این استان بدون مشکل انجام شد.

به گزراش بازار، هاشم امینی شرایط تنش آبی این استان در دو سال گذشته را حتی سخت‌تر و دشوارتر از تنش آبی اوایل دهه ۱۳۸۰ عنوان و تصریح‌کرد: با این حال، فعالیت شبانه‌روزی و تلاش مجموعه کارکنان آبفای استان تهران موجب شده است با وجود افزایش مطالبه‌گری‌های مردم، جمعیت این استان دغدغه‌ای از نظر تامین مناسب آب و جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب نداشته باشند.

وی، آبرسانی بی‌وقفه و پوشش افزون‌بر ۸۰ درصدی خدمات جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب در تهران را مرهون ظرفیت‌های مناسب نیروی انسانی فعال در شرکت آب و فاضلاب استان تهران برشمرد و افزود: عملکرد این شرکت در زمینه تامین، توزیع و مصرف آب به‌گونه‌ای است که این فرصت آموزشی را برای شاغلان شرکت‌های آب و فاضلاب سایر استان‌ها فراهم می‌کند تا از تجربه‌ها و آخرین یافته‌های علمی و فنی آبفای استان تهران بهره ببرند.

مدیرعامل آبفای کشور سپس با اشاره به گذشت ۳۳ سال از تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب، فلسفه تشکیل این شرکت‌ها را تامین، تصفیه، توزیع آب شرب و ایجاد خطوط انتقال و جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب برشمرد و ادامه‌داد: به‌دلیل نیازهای دائمی مردم به این خدمات، وجود شرکت‌های آب و فاضلاب ضروری و فعالیت این شرکت‌ها توقف‌ناپذیر است و اگر تفکر و ایده و اراده بالنده، پیش‌رونده و سازنده خدمات‌رسانی به مردم در این شرکت‌ها تزریق شود، آثار و برکت‌های آن در همه جا جاری و ساری خواهد بود.

وی، آبرسانی را خدمتی انسانی و اخلاقی به همه مردم با هر دین، آیین، نژاد و اعتقادی خواند و اظهار داشت: به لحاظ ماهیت خدمات آب و فاضلاب و احتمال وقوع حوادث و اتفاقات در شبکه، فعالان این صنعت با کار سخت و پراسترس شبانه‌روزی مواجه هستند و بنابراین، تقویت روحی کارکنان صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است.

امینی با اشاره به برنامه شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای اجرای طرح جانشین‌پروری در این شرکت، از ایده اجرای این طرح استقبال و ابراز امیدواری کرد: این شرکت روز به روز بالنده‌تر و پویاتر در جهت دسترسی به اهداف خود حرکت کند.

کد خبر: ۲۵۱٬۵۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha