۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
افزایش قیمت سیمان قانونی نیست
معاون وزیر صمت:

افزایش قیمت سیمان قانونی نیست

اردبیل - معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان گفت: هیچگونه افزایش قیمتی در سیمان مصوب نشده و این امر غیرقانونی است.

به گزارش خبرنگار بازار، عباس تابش عصر شنبه در سفر به مشگین‌شهر و در بازدید از چند واحد تولیدی اظهار کرد: سیمان در اولویت کالایی سوم قرار دارد و به دلیل نیازی که در فصل کاری به آن وجود دارد، تاکنون هیچ هماهنگی با انجمن سیمان برای افزایش قیمت آن مصوب نشده است.

وی خاطرنشان کرد: ما هیچگونه محدودیتی در تولید سیمان با تیپ‌های مختلف در کشور نداریم و در صورت نیاز آماده تامین تقاضای بازار نیز هستیم.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان افزود: قرار است انجمن سیمان با در نظر گرفتن ضوابط هیئت تثبیت قیمت‌ها نرخ پیشنهادی خود را اعلام کند تا با توجه به شرایطی که وجود دارد در مورد افزایش قیمت سیمان تصمیم‌گیری شود.

تابش گفت: به هیچ وجه تاکنون مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت سیمان با همراهی انجمن سیمان کشور انجام نشده و هرگونه افزایش قیمت سیمان غیرقانونی بوده و با متخلفان نیز برخورد می‌شود.

وی به سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت در برخورد قاطع با محتکران اشاره کرد و گفت: احتکار هر کالا اعم از لوازم خانگی، خودرو و سیمان ممنوع است و هموطنان در صورت مشاهده موارد تخلف می‌توانند آن را با سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان بیان کرد: تلاش بر این است تا با فرایندهای قانونی جلوی احتکار و افزایش قیمت بی‌رویه گرفته شود تا زمینه ثبات قیمت‌ها در بازار فراهم آید.

کد خبر: ۲۵٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha