۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
تهیه اپلیکیشن گردشگری منطقه آزاد اروند| رویداد اروند اکسپو برگزار می‌شود
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگو با بازار:

تهیه اپلیکیشن گردشگری منطقه آزاد اروند| رویداد اروند اکسپو برگزار می‌شود

آبادان- بابامرادی، مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از تهیه اپلیکیشن گردشگری منطقه آزاد اروند در راستای معرفی بهتر این منطقه خبر داد.

امیرهوشنگ بابامرادی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برگزاری سومین نشست از کارگروه های تخصصی شورای راهبردی گردشگری که در راستای هم اندیشی و بهره وری از نقطه نظرات تخصصی فعالان حوزه صنایع دستی و میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با تشکیل این جلسات تلاش داریم نیازهای اساسی حوزه صنایع دستی و میراث فرهنگی احصا، دسته بندی و در نهایت پیگیری و رسیدگی شود.

وی ضمن اشاره به اینکه برای توسعه گردشگری باید کارهای اثرگذاری انجام شود، خاطرنشان کرد: مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد دو موضوع مهم تألیف کتاب جامع گردشگری منطقه آزاد اروند و تهیه اپلیکیشن معرفی منطقه را به عنوان مصوبات قابل اجرا در کارگروه های تخصصی به زودی وارد مرحله عملیاتی خواهد کرد.

بابا مرادی در ادامه افزود: با طراحی اپلیکیشن معرفی ظرفیت های گردشگری به محض ورود گردشگر در مبادی ورودی منطقه نظیر فرودگاه، پایانه مرزی و ... لینک مورد نظر برای آنها پیامک و اطلاعات مهم و مفید حاوی معرفی جاذبه های مطرح منطقه و امکانات و خدمات موجود، به اطلاع گردشگران می رسد.

وی توضیح داد: گردآوری کتابچه جامع گردشگری به عنوان یک بانک اطلاعاتی که شامل معرفی هتل ها، موزه ها، بافت های گردشگری، بازارها و... می شود و با هدف معرفی فرصت های گردشگری منطقه آزاد اروند تألیف خواهد شد؛ مستلزم همکاری همه ارگان ها، گروه ها و فعالان مرتبط با این حوزه است.

بابامرادی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری دو رویداد مهم در جهت رونق گردشگری منطقه خبر داد و گفت: دو رویداد اروند اکسپو و هفته فرهنگی عمان و اروند که در آینده نزدیک اجرا خواهند شد، فرصت مغتنمی برای عرضه و معرفی محصولات صنایع دستی است که تاریخ نهایی برگزاری آنها به زودی اطلاع رسانی می شود.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تأکید بر اینکه بی تردید گردش مالی صنعت گردشگری جهان از گردش مالی بخش صنعت فراتر خواهد رفت، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به نقطه مورد نظر و معرفی هر چه بیشتر این بخش از صنعت گردشگری در منطقه باید از راهبردهای تبلیغاتی نظیر تولید محتوا در رسانه ها، ساخت تیزر و مستندهای تلویزیونی، چاپ بروشور، بیلبورد و...استفاده کرد.

کد خبر: ۲۵۱٬۲۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha