۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
برنامه‌ریزی برای حضور فم تورهای چین و هنگ کنگ در منطقه آزاد اروند
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

برنامه‌ریزی برای حضور فم تورهای چین و هنگ کنگ در منطقه آزاد اروند

آبادان- مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برنامه‌ریزی برای حضور فم تورهای کشورهای چین و هنگ کنگ در منطقه آزاد اروند خبر داد.

امیر هوشنگ بابا مرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: دیدگاه معاونت فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به توریسم یک دیدگاه تخصصی و تعاملی است و دیداری با معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان داشتیم.

وی افزود: پس از بررسی سه ماهه و در راستای اجرای بهتر اقدامات گردشگری، شورای راهبردی گردشگری منطقه آزاد اروند تشکیل شد و به صورت مستمر جلسات این شورا برگزار خواهد شد.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: برای شورای راهبردی گردشگری منطقه آزاد اروند ۴ کارگروه مشخص کردیم و هر کارگروه دبیر مختص خود را دارد.

بابا مرادی تاکید: معتقد هستیم هم افزایی سازمان منطقه آزاد اروند و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان می‌تواند اجرای بهتر برنامه‌ها و در واقع توسعه را به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: باید نتایج اقدامات توسعه ای گردشگری دارای خروجی و ملموس باشد.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: امسال فم تورهای بسیاری از ایران بازدید کردند و در حال برنامه ریزی برای حضور فم تور از کشورهای چین و هنگ کنگ در منطقه آزاد اروند هستیم.

کد خبر: ۲۵۱٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha