۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان زنجان پرداخت شد
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان زنجان پرداخت شد

زنجان- مدیرکل میراث فرهنگی زنجان گفت: طی سال گذشته ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق کارآفرینی امید به هنرمندان زنجان پرداخت شد.

به گزارش بازار به نقل از میراث فرهنگی زنجان، امیر ارجمند از پرداخت تسهیلات ۷۰ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید به هنرمندان زنجان در سال ۹۸ خبر داد و گفت: هدف از همکاری اداره کل میراث فرهنگی با صندوق کارآفرینی امید، اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی و حمایت از آنها همچنین نظارت بر روند انجام کار آنها است. 

وی اظهار کرد: در سال گذشته اشتغال ایجاد شده در هشت شهرستان شامل ۵۵ مورد در شهرستان های خدابنده، یک مورد در شهرستان طارم، ۱۳۰ مورد در شهرستان ایجرود، دو مورد در شهرستان خرمدره و ۳۹ مورد در شهرستان زنجان و  ۵۶ مورد در شهرستان ماهنشان و هفت مورد در شهرستان ابهر و و چهار مورد در شهرستان سلطانیه بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان، گفت: یکی از مزایای تسهیلات این صندوق، معافیت شش ماهه از پرداخت تسهیلات است ضمن اینکه پس از شش ماه نیز بازپرداخت طی پنج سال انجام می‌شود.»

ارجمند تاکید کرد: در قالب این طرح به تمام روستاییانی که در یک رشته شغلی مهارت دارند، تسهیلات پرداخت می‌شود و در قالب این طرح در واقع به تمام افراد بیکار روستا تسهیلات اشتغال پرداخت و بر روند کارآفرینی و اشتغال آنها نیز نظارت می‌شود.

کد خبر: ۲۵٬۰۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha