۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
پایش هفتگی ۴۰۰ محصول واحدهای تولیدی با حجم گسترده و بالا در سطح کشور
رئیس مرکز اندازه‌شناسی سازمان ملی استاندارد خبر داد:

پایش هفتگی ۴۰۰ محصول واحدهای تولیدی با حجم گسترده و بالا در سطح کشور

زنجان-رئیس مرکز اندازه‌شناسی اوزان و مقیاس سازمان ملی استاندارد، از پایش هفتگی ۴۰۰ محصول واحدهای تولیدی با حجم گسترده و بالا در سطح کشور خبر داد .

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خانه‌زر عصر یکشنبه در همایش مدیران کنترل کیفی واحدهای تولیدی و خدماتی استان زنجان،گفت: کنترل و پایش وزنی فرآورده‌های بسته‌بندی شده، طرحی است که در حال اجرا بوده و تداوم خواهد داشت.

وی اظهار کرد: دلیل تداوم اجرای این طرح دست‌یابی به کاهش کم‌فروشی محصولات در کشور است.

رئیس مرکز اندازه‌شناسی اوزان و مقیاس سازمان ملی استاندارد گفت: طرح پایش و کنترل وزنی محصولات پیش بسته‌بندی شده در دو سطح خرید از بازار و پایش از واحدهای تولیدی انجام می‌شود.

خانه رز تاکید کرد: با انجام این طرح و پایش و کنترل وزنی این محصولات که کاملاً به صورت رندومی انجام گرفت، متاسفانه شاهد کم‌فروشی در برخی از این محصولات بودیم.

وی افزود: با تداوم اجرای طرح کنترل و پایش وزنی فرآورده‌های بسته‌بندی شده، حدود ۱۰ درصد در حوزه کم‌فروشی کاهش داشته‌ایم.

-رئیس مرکز اندازه‌شناسی اوزان و مقیاس سازمان ملی استاندارد، تصریح کرد: خوشبختانه اجرای این طرح به منزله تحقق پایش و کنترل وزنی محصولات پیش بسته‌بندی شده است که پیش از این علی‌رغم تدوین استاندارد ملی این بخش، مغفول مانده بود.

خانه زر از پایش هفتگی ۴۰۰ محصول واحدهای تولیدی با حجم گسترده و بالا در سطح کشور خبر داد و افزود: یکی از دغدغه‌های مردم در حوزه فرآورده‌های غذایی مربوط به کم‌فروشی برخی از عرضه‌کنندگان کالا بود.

وی یاد آورشد: امروز با همراهی دولت سیزدهم، پایش و کنترل وزنی محصولات پیش بسته‌بندی شده یکی از وظایف اصلی خود می‌دانیم.

-رئیس مرکز اندازه‌شناسی اوزان و مقیاس سازمان ملی استاندارد،گفت: خوشبختانه در اجرای این طرح که از سال گذشته توسط مرکز اندازه‌شناسی سازمان ملی استاندارد آغاز شده است، شاهد همکاری و همراهی ۳۱ استان بودیم.

کد خبر: ۲۵۰٬۹۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha