۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
مذاکرات اولیه درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان انجام گرفت
رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه:

مذاکرات اولیه درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان انجام گرفت

منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره تصمیمات اخذ شده برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش بازار، داود منظور، درباره توافق مجلس و دولت برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، گفت: مذاکرات اولیه در موضوع متناسب‌سازی انجام گرفته و درباره چارچوب‌هایی توافق شده است؛ امیدواریم جزئیات کامل این توافقات را بتوانیم در روزهایی که مجلس در حال رسیدگی به مواد باقی مانده برنامه هفتم است، نهایی و تا پایان رسیدگی به برنامه در مجلس موضوع متناسب‌سازی را تعیین تکلیف کنیم.

وی ادامه داد: طبیعی است که ما و مجلس تمام تلاش خود را به کار می‌بریم که بتوانیم در ارتباط با معیشت بازنشستگان گشایش‌هایی ایجاد کنیم و این متناسب‌سازی به گونه‌ای باشد که بخشی از مطالبات بازنشستگان تامین شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره روند بررسی برنامه و کارشناسی‌های صورت گرفته در این زمینه، تصریح کرد: درباره برنامه توسعه هم در مرکز پژوهش‌های مجلس و هم توسط نمایندگان محترم کارشناسی‌ صورت گرفته از سوی دیگر بخشی از نظرات نمایندگان در قالب مصوبات کمیسیون تلفیق آماده‌سازی شده و بخش دیگر نیز در زمان رسیدگی به عنوان احکام الحاقی پیشنهاد می‌شود.

وی افزود: در مجموع ما از میزان تعامل و همکاری که نمایندگان داشتند و به تقویت محتوای لایحه کمک کردند و مشارکتی که در تصویب لایحه دولت اتفاق افتاده، قدردان هستیم؛ برنامه هفتم با برنامه ششم بسیار متفاوت است زیرا احکام تحولی مهمی را در برنامه هفتم داریم.

کد خبر: ۲۵۰٬۹۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      0 0
      خودت بازنشسته بشی انشااله ودرد مارابفهمی هرچند انقدر ذخیره سازی می کنی که نیاز به متناسبسازی نداری