۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
واگذاری ۲ هزار واحد مسکونی به متقاضیان زنجانی
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان خبر داد:

واگذاری ۲ هزار واحد مسکونی به متقاضیان زنجانی

زنجان- اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان از واگذاری دو هزار واحد مسکونی به متقاضیان زنجانی به مناسبت سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.

اصغر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: به مناسبت سفررئیس جمهور به استان در آینده ای نزدیک دو هزار واحد مسکونی از پروژه های نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار می شود.

وی اظهار کرد: سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی است و برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است..

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان ساخته خواهد شد و متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن است.

اسماعیلی تاکید کرد: از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی حدود ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده‌ است.

وی با بیان اینکه متمم ۲۰۰میلیون تومانی برای تعداد زیادی از پروژه ها در شرف انجام است،افزود: تزریق تسهیلات بانکی باعث پیشرفت عملیات اجرایی پروژه ها می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان ابراز کرد: در این راستا کارگروه پیگیری و برنامه ریزی برای تحویل این تعداد واحد مذکور، با حضور کارگزاران پروژه های نهضت ملی مسکن،پیمانکاران پروژه ها و زیر ساختها و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تشکیل شد تا موانع و مشکلات مطرح و بررسی شود.

اسماعیلی بر لزوم تحویل سریع دو هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم مستلزم تلاش شبانه روزی سازندگان ،همکاری متقاضیان در تکمیل آورده ها و تسریع در تحقق تسهیلات متمم‌۲۰۰میلیون تومانی است.

کد خبر: ۲۵۰٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha