۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
کارآمدی پلیس ساختمان در گرگان نیازمند ویژه‌بینی مدیران شهرداری است
عضو شورای شهر گرگان:

کارآمدی پلیس ساختمان در گرگان نیازمند ویژه‌بینی مدیران شهرداری است

گرگان- عضو شورای اسلامی شهر گرگان با انتقاد از وضعیت و کارآیی پلیس ساختمان در شهرداری گرگان گفت: ثمربخشی مطلوب این واحد نیازمند توجه بیشتر مدیران شهری و همراهی نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار بازار، ابوالفضل تجری شامگاه شنبه در صد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای شهر گرگان اظهار کرد: پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز به ویژه در آپارتمان‌سازی و ساختمان‌های طبقاتی نیازمند تقویت پلیس ساختمان شهرداری و هماهنگی شهرداری، سازمان نظام مهندسی ساختمان، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: شهرداری باید علاوه بر اختصاص نیروی و تجهیزات مناسب زمینه حضور جدی تر مامورین انتظامی در گشت ها را فراهم کند.

تجری گفت: بیش از یک دهه است که برای مشکلات سخت افزاری شهر گرگان چاره اندیشی نشده است در بخش هایی مانند آتش نشانی و موتوری نیازمند توجه ویژه هستیم.

وی بیان کرد: بخشی از تجهیزات فعال در حوزه موتوری و یا آتش نشانی به دهه‌های ۷۰ و ۸۰ تعلق دارد که یقیناً این موضوع راندمان و کارایی لازم برای خدمت مطلوب به شهروندان را فراهم نمی‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: باید با تزریق نیروی کافی و البته علاقه مند و با انگیزه واحد اجرائیات شهرداری گرگان فعال شود؛ رونق دوباره اجرائیات بخشی از معضلات فراروی شهرداری را کاهش می دهد.

کد خبر: ۲۵۰٬۷۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha