۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
۱۲۸ واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو معلول احداث شده است
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

۱۲۸ واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو معلول احداث شده است

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت:: بنیاد مسکن این استان ۱۲۸ واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو عضو معلول احداث کرده است.

به گزارش بازار و به نقل از بنیاد مسکن زنجان، رضا خواجه‌ ای گفت: بنیاد مسکن استان همواره تقویت جایگاه حساب ۱۰۰ را به عنوان رکن اصلی بنیاد در راس کارها و اهداف خود قرار داده است.

وی ابراز کرد: تامین مسکن برای اقشار محروم و کم درآمد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بنیاد مسکن استان بر تحقق این مهم برنامه ریزی لازم را دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، گفت: بنیاد مسکن نهادی است که با هدف رفع محرومیت از جامعه تشکیل‌ شده و در راستای این هدف باید میزان خدمات‌ رسانی به قشر محروم و بی‌ بضاعت جامعه را افزایش داده و برای رفع نیازهای این قشر تلاش و جدیت بیشتری شود.

خواجه‌ ای تاکید کرد: بهره گیری از ظرفیت و مشارکت خیرین در تقویت حساب ۱۰۰ امام (ره) امری مهم است و هم اکنون نیز مردم می‌ توانند کمک‌ های نقدی خود را برای ساخت مسکن محرومان از طریق شماره حساب ۱۰۰ نزد بانک ملی واریز کنند.

وی افزود: در سال جاری میزان کمک‌ های نقدی خیرین به اقشار کم درآمد مبلغ ۱۳.۵ میلیارد ریال و میزان کمک‌ های نقدی و غیر نقدی جهت تأمین مسکن محرومین به مبلغ ۷۵ میلیارد ریال به تعداد ۸۲ خانوار در استان بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان تاکید کرد: اعطای ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض از محل حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) به واحدهای نیمه تمام روستایی، احداث ۱۲۸ واحد مسکونی برای خانوارهای دارای دو عضو معلول به همت حساب ۱۰۰ امام (ره) و کمک بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال و غیره از برخی اقدامات مهم این مجموعه است.

کد خبر: ۲۵۰٬۵۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha