۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
استاندارد منجر به تحقق امیدآفرینی در جامعه می شود
مدیرکل استاندارد گلستان:

استاندارد منجر به تحقق امیدآفرینی در جامعه می شود

گرگان- مدیرکل استاندارد گلستان گفت: توجه به کیفیت کالا و خدمات و تحقق استاندارد زمینه‌ساز امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار،‌ سید مهدی حسینی شامگاه پنج شنبه در همایش ملی استاندارد در گرگان اظهارکرد: توسعه فرهنگ استانداردسازی با توجه به کیفیت کالا و خدمات در راستای رضایتمندی مردم منجر به رضایتمندی پروردگار متعال خواهد شد.

مدیرکل استاندارد گلستان افزود: استاندارد نیاز مبرهن جامعه است و توجه به کیفیت کالا و خدمات زمینه ساز امیدآفرینی در جامعه می شود.

حسینی ادامه داد: امیدآفرینی یکی از رهنمودهای اصلی رهبر معظم انقلاب است که منجر به ایستادگی در برابر دشمن خواهد شد؛ لذا باید همگان در راستای تحقق استاندارد در جامعه کوشا باشیم.

وی گفت: اداره کل استاندارد گلستان با تاسی از سیاست‌های دولت جهادی سیزدهم و به راهبری رئیس سازمان ملی استاندارد، گام‌های موثری در حوزه‌های تولید و خدمات برداشته است که این امر با حمایت‌های نمایندگان مجلس و استاندار و معاونان ایشان و همه همکاران اداره کل استاندارد گلستان و بخش خصوصی حاصل شده است.

مدیرکل استاندارد گلستان بیان کرد: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و خدماتی گشایش‌هایی در عرصه تولید در سال مهار تورم و رونق تولید ایجاد شده است که مدیران و مسئولان سازمان ملی استاندارد و همه مدیران استانی نقش بسزایی در تحقق آن داشته اند.

حسینی عنوان کرد: موفقیت‌های مختلفی از جمله صدور پروانه حلال، نظارت بر حوزه‌های ایمنی، شهرها و زمین‌های بازی، آسانسور، ارزیابی و نظارت بر کیفیت کالاهای وارداتی و صادراتی و معیار مصرف انرژی از جمله بخشی از اقدامات و توفیقات انجام شده از سوی اداره کل استاندارد گلستان است.

کد خبر: ۲۵۰٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha