۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
آمادگی همه جانبه شهرداری تبریز برای استقبال از سرمایه گذاران
شهردار تبریز خبر داد؛

آمادگی همه جانبه شهرداری تبریز برای استقبال از سرمایه گذاران

تبریز- شهردار در دیدار با رییس و اعضای هیات انجمن اتحادیه تجار و صنعتگران ایرانی "ایسیاد" از آمادگی همه جانبه شهرداری برای استقبال از سرمایه گذاران خبر داد.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار با با قدردانی از هماهنگی عمل آمده برای دیدار با اعضای انجمن تجار و صنعتگرانی ایرانی در ترکیه اظهار کرد: هدف اصلی برگزاری پیش همایش نیز دعوت حضوری از سرمایه گذاران بوده و شهرداری آمادگی همه جانبه برای دعوت و استقبال از سرمایه گذاران دارد.

هوشیار در این دیدار پیگیری و تسهیل شرایط و قوانین مربوط به سرمایه گذاری را از مهمترین اقدام شهرداری برای جذب حداکثری سرمایه گذار خواند.

جواد معبودی‌فر سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در ترکیه در این دیدار نیز تصریح کرد: انجمن تجار و صنعتگران ایرانی عملکرد موفقی در ترکیه داشته و حضور فعالانه سرمایه گذاران ایرانی در پروژه های مختلف ترکیه، چشم گیر و قابل توجه است.

رییس انجمن تجار و صنعتگران ایرانی نیز ضمن خوش آمد گویی به میهمانان، حضور شهردار تبریز را نقطه عطفی در ارتباطات آتی اعضای این انجمن با شهرداری تبریز دانست و گفت: دغدغه اعضای این انجمن در بحث های سرمایه گذاری وجود قوانین سخت در ایران برای جذب سرمایه گذار و افزایش مشارکت در طرح های سرمایه گذاری تبریز است.

علی پولاد یکی از اعضای انجمن تجار و صنعتگران ایرانی (ایسیاد)در این نشست، وجود اعتماد و باور متقابل را مهمترین لازمه موفقیت مشارکت سرمایه گذاری بین طرفین خواند.

گفتنی است در این نشست، پتانسیل ها و ظرفیت های سرمایه گذاری شهر تبریز در بخش های مختلف از جمله گردشگری تفریحی و رفاهی به طرف مقابل ارائه شد.

کد خبر: ۲۵۰٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha