۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
بهترین توکن های nft که سرمایه گذاران باید بشناسند!

بهترین توکن های nft که سرمایه گذاران باید بشناسند!

NFTها توکن‌های غیر قابل تعویضی هستند که قابلیت جایگزینی یا کپی کردن را ندارند.

به گزارش بازار، NFTها توکن‌های غیر قابل تعویضی هستند که قابلیت جایگزینی یا کپی کردن را ندارند. این بین، تعدادی سازمان و شبکه وجود دارند که امکان خرید و فروش NFT را فراهم کرده یا به‌عنوان واسطه، ذخیره کننده، سازنده، مارکت پلیس و سایر موارد فعالیت می‌کنند. این شبکه‌ها و سازمان‌ها، توکن‌های مخصوصی دارند که توسط تیم توسعه دهنده طراحی شده و امکان خرید و فروش NFT را برای شما فراهم می‌کند. از طرفی هرکدام از توکن‌های NFT‌ هدف خاصی را دنبال می‌کنند. از همه مهم‌تر، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری و کسب درآمد از روشی جدید در دنیای ارزهای دیجیتال هستند. برای سرمایه گذاری روی بهترین توکن‌های NFT، فقط کافی است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

ارز chz؛ یک توکن هواداری و بخشی از آینده متاورس

ارز دیجیتال چیلیز در سال 2018 کار خود را به عنوان یک توکن ERC20 روی شبکه اتریوم، آغاز کرد. چیلیز (CHZ) اکوسیستم اختصاصی است که هدف اتصال دنیای ورزش به تکنولوژی بلاک چین را دنبال می‌کند و ایده آن توسط Socios مطرح شد. Socios به‌عنوان یک پلتفرم ورزشی، امکانی را فراهم کرده تا هواداران با خرید فان توکن، از شخصیت ورزشی مورد علاقه خود حمایت کنند. برای مثال از ارز چیلیز، برای خرید توکن‌های هواداری استفاده می‌شود.

بنابراین هواداران می‌توانند با استفاده از توکن‌های خود در پلتفرم Socios به پیشنهادات و نظرسنجی بازی‌ها رای دهند. البته محدوده اختیارات کاربران فعلا توسط باشگاه‌ها تنظیم می‌شود و مدیران باشگاه میزان تاثیرگذاری هواداران را مشخص می‌کنند. این تصمیمات می‌توانند از طراحی جدید پیراهن گرفته تا انتخاب بازیکنان برای بازی‌های دوستانه را شامل شود. باتوجه‌به خصوصیت‌های ارز چیلیز و امکاناتی که این پلتفرم برای تعامل بهتر بین دنیای واقعی و متاورس فراهم کرده، باید گفت اگر چیلیز به همین شکل توسعه یابد، قطعا بخشی از متاورس خواهد بود.

ارز ایپ کوین؛ کوین معروف میمون‌های NFT

اگر کمی در دنیای NFT فعالیت کرده باشید، حتما نقاشی‌های دیجیتالی از میمون‌های خسته را دیده‌اید. این NFT ها که توجه افراد مشهوری مانند امینم و جاستین بیبر را جلب کرده‌اند، یک ارز بومی با نام ایپ کوین دارند. این ارز رمزنگاری شده به‌عنوان یک توکن با استاندارد ERC-20، در بستر اتریوم ساخته شده‌ است. ایپ کوین که با نماد ”APE” شناخته می‌شود، یک توکن حاکمیتی و کاربردی برای اکوسیستم ایپ و یک‌لایه غیرمتمرکز است که دسترسی کاربران را به وب ۳ ممکن می‌کند. به‌زبانی ساده‌تر هولدرهای این توکن می‌توانند از آن برای دریافت خدمات مانند خرید بازی برای کسب درآمد استفاده کنند.

پروژه ایپ در ابتدا برای خرید و فروش پروژه‌های تصویری پروفایل‌ها یا همان “PFP” بود اما با گذشت زمان، ماهیت خود را تغییر داد. پس از مدت زمان کوتاهی این کوین برای دنیای گیمینگ معرفی شد که توجه گیمرها را به خود جلب کرد. از ویژگی‌های ارز تازه‌نفس و جوان ایپ می‌توان به حاکمیت، ایجاد انگیزه با توسعه فعالیت‌ها و ارائه دسترسی به بخش‌هایی خاص برای کاربران خاص اشاره کرد.

این ارز که از سال 2021 وارد بازار شده، نوسانات بسیاری داشته که در نمودار قیمت ارز ape قابل مشاهده است. ارز ایپ طی مدت زمان بسیار کوتاهی، رشد شگفت انگیزی را رقم زد و توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرد. به همین خاطر ایپ کوین به‌عنوان یکی از بهترین توکن های nft شناخته می‌شود که ارزش سرمایه گذاری را دارد.

بهترین توکن های nft که سرمایه گذاران باید بشناسند!

فلو؛ بلاک چینی قدرتمند برای ساخت توکن‌های NFT

در سال 2017 بود که بازی کریپتو کیتیز به دلیل حجم بالای کاربران، اختلالی روی شبکه اتریوم ایجاد کرد. در همین زمان شرکت دپر لبز دریافت که بلاک چین‌های فعلی، توان پردازش تراکنش‌ها و بازی‌ها در یک زمان را ندارند. از طرفی علاقه کاربران نسبت به خرید و فروش توکن‌های غیر مثلی هرروز بیشتر می‌شد، پس باید کار متفاوتی انجام می‌شد و حاصل این تصمیم، تولد بلاک چین توانمند فلو بود.

توسعه‌دهندگان فلو، رمز ارز محلی این شبکه را به‌عنوان یک ارز دیجیتال استاندارد برای نسل جدید بازی‌های کریپتویی، برنامه‌ها و ان اف تی‌ها می‌دیدند که گذشت زمان ثابت کرد این دیدگاه کاملا درست بود. اکنون که در اواخر سال 2023 هستیم، ارز دیجیتال فلو ویژگی‌های خاصی دارد که درصد محبوبیت این ارز را بالا می‌برد. از مهم‌ترین ویژگی‌های فلو می‌توان به توزیع کافی طی فروش جمعی در پلتفرم Coin List،‌ کاربردهایی فراتر از حاکمیت و استیکینگ به همراه توکنامیکس ضد تورمی با افزایش استفاده از شبکه اشاره کرد.

باتوجه‌به پیشرفت‌های ارز فلو، چشم انداز آینده این ارز بسیار امیدوار کننده است و باید از آن به‌عنوان یکی از بهترین توکن های nft یاد کرد. ناگفته نماند این استیبل کوین دارای نسبت 1:1 با دلار آمریکاست که در صورت واریز دلار به تامین‌کننده زیرساخت مالی Prime Trust، قادر به خرید یا معامله آن خواهید بود.

با ارز سند؛ کوین بزرگ‌ترین بازی متاورسی آشنا شوید!

در سال 2011 بود که بازی سندباکس برای کاربران موبایلی عرضه شد که هدف آن رقابت با بازی معروف و محبوب ماین کرافت بود. انتشار این بازی با استقبال محشری مواجه شد و در روزهای ابتدایی، این بازی در اپ استور و گوگل پلی جمعا 40 میلیون بار دانلود شد. پس از 7 سال و در سال 2018 مالکان این پلتفرم، آرتور مادرید و سباستین بورگت تصمیم گرفتند این پلتفرم را وارد فاز جدیدی از رقابت در دنیای مجازی کنند. این پلتفرم در کنار دو بازی محبوب Axie Infinity و Decentraland یکی از سریع‌ترین بازی‌های در حال رشد در کریپتوکارنسی است. استقبال از متاورس آن به حدی بود که بازی‌سازان معروف ژاپنی از جمله کمپانی Atari، بیش از ۹۳ میلیون دلار روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

سندباکس دنیایی مجازی برای استفاده از قوه خلاقیت و یکی از بهترین پروژه‌های متاورس است. خلاقیتی بدون مرز که با استفاده از NFT‌ها برای کاربران متاورس این بازی طراحی شده تا شخصیت‌های دلخواه خود را خلق کنند و خالق بازی خود باشند. ارز دیجیتال سندباکس که با نام سند معامله می‌شود، روی ERC20 ساخته شده و بیش از 3 میلیارد دلار عرضه کلی داشته است. برای انجام هرگونه تراکنش در دنیای متاورس از جمله خرید و فروش NFT‌ یا انجام بازی‌ها، شما به کوین سند نیاز دارید. Sand را می‌توان از طریق انجام بازی‌ها و مسابقات مختلف در متاورس پروژه به دست آورد یا در صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند نوبیتکس خریداری کرد.

بهترین توکن های nft که سرمایه گذاران باید بشناسند!

بهترین توکن‌های nft را همین حالا در نوبیتکس معامله کنید

متاورس و خرید و فروش NFTها در این دنیای غیر واقعی ابتدا چشم اندازی دست نیافتنی بود؛ اما حالا متاورس و توکن‌های غیر مثلی آن، مبحث بسیاری از کارشناسان دنیای کریپتو هستند و به همین خاطر نباید فرصت سرمایه گذاری روی توکن‌های NFT را از دست داد. این توکن‌ها قیمت بسیار مناسبی دارند، به‌راحتی معامله می‌شوند و بازار آن‌ها دائما در حال گردش است. برای خرید توکن‌های NFT با بالاترین سرعت و بهترین قیمت، فقط کافی است به نوبیتکس مراجعه کنید.

نوبیتکس به‌عنوان یکی از صرافی‌های معتبر و شناخته شده ایرانی، خدمات خرید و فروش انواع ارزها را ارائه می‌دهد. اولین و مهم‌ترین اصل در نوبیتکس، حفظ اطلاعات شما کاربران بوده که نوبیتکس در این زمینه بسیار عالی عمل کرده است. برای مشاهده خدماتی بی‌نظیر کافی است نام «نوبیتکس» را در گوگل جستجو کنید؛ در کلیه فرآیندهای خرید و فروش ارز دیجیتال همراه شما خواهند بود.

کد خبر: ۲۵۰٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha