۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
سود بازرگانی لاستیک‌های وارداتی کاهش یافت
سخنگوی دولت:

سود بازرگانی لاستیک‌های وارداتی کاهش یافت

بهادری، سخنگوی دولت از موافقت هیات وزیران هیئت وزیران برای کاهش سود بازرگانی انواع لاستیک‌های وارداتی خودروهای سواری خبر داد و گفت: افزایش میزان تولید لاستیک خودروی سواری در حال اجرا است.

به گزارش بازار، علی بهادری جهرمی درباره افزایش قیمت‌ها در بازار لاستیک خوردرو گفت: پیش از این هیئت وزیران تصمیم‌گیری‌ و برنامه‌ریزی لازم را در خصوص افزایش میزان تولید لاستیک خودروی سواری پیش‌بینی کرده بود که در مرحله اجرا است با این حال برای کوتاه مدت، چون بخشی از این لاستیک‌ها باید از محل لاستیک‌های وارداتی تامین شود، هیئت وزیران موافقت کرد تا سود بازرگانی انواع لاستیک‌های خودروهای سواری کاهش پیدا کند تا قیمت تمام شده این لاستیک‌های وارداتی کاهش یابد.

سخنگوی دولت گفت: مصوبه دیگر هیئت وزیران درباره حمایت از صیادان وفعالان حوزه گردشگری دریایی به منظور نوسازی و به‌سازی قایق‌ها با اعطای اعطای تسهیلات قرض الحسنه به این افراد بود.

وی گفت: امروز همچنین موصبه‌ای برای پیش بینی و تعیین محل تامین منابع تسویه باقی مانده بدهی دولت به گندمکاران اتخاذ و منابعی برای تسویه پیش بینی شد که ظرف چند روز آینده اجرایی خواهد شد.

کد خبر: ۲۵۰٬۱۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha