۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت

داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی وزارت بهداشت می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه از امروز سه شنبه به نمایه کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه و نسبت به چاپ آن اقدام کنند.

به گزارش بازار، مرکز آزمون جهاد دانشگاهی درباره دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام باجه‌های رفع نقص آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آمده است: آزمون استخدامی وزارت بهداشت جمعه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و از امروز داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

در ادامه این اطلاعیه از داوطلبان خواسته شده است در صورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه مشاهده کردند، باتوجه به ایجاد فرآیند باجه رفع نقص آنلاین در نمایه کاربری، ابتدا نسبت به اصلاح این اطلاعات اقدام و سپس کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

همچنین در صورتی که کارت ورود به جلسه دارای اشکالاتی از جمله واضح نبودن عکس، درج عکسی به جز عکس داوطلب باشد، باید در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶ و ۲۷ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۳ با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار) و همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴*۳ (در صورتی که عکس ایراد دارد) به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مستقر در نزدیکترین باجه رفع نقص مراجعه کنند.

کد خبر: ۲۴۹٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha