۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
مقدمات برداشت ۲ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای مسکن فراهم شد
سخنگوی دولت:

مقدمات برداشت ۲ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای مسکن فراهم شد

بهادری، سخنگوی دولت گفت: مقدمات برداشت ۲ میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی برای تامین مالی مسکن با مدیریت کلان وزیر راه و مسکن در حال پیگیری مستمر است.

به گزارش بازار، علی بهادری جهرمی در نشست خبری خود ضمن ابراز همدردی با ملت افغانستان و تسلیت به مردم این کشور گفت: ۲۳ تیم امدادی برای کمک به زلزله زدگان این کشور اعزام شده و ۴۵۰ تن کمک انسان‌دوستانه نیز ارسال شده است.

وی بیان کرد: تاریخ نسبت به تصاویری که این روزها از غزه منتشر می شود و وحشی‌گری این رژیم غاصب و سکوت و همراهی برخی از سردمداران کشورهایی که مدعی حمایت از حقوق بشر و ایجاد صلح و امنیت در جهان هستند، قضاوت خواهد کرد.

سخنگوی دولت ادامه داد: شاهد درنده خویی رژیم غاصب صهیونیستی علیه کودکان و زنان غزه هستیم. ایران از هیچ گونه تلاش دیپلماتیک و کمک‌انسان دوستانه برای جلوگیری از این فجایع انسانی فروگذار نخواهد کرد.

بهادری جهرمی بیان داشت: پیرو سلسله جلسات دولت با استانداران، استاندار اردبیل در جلسه هیات وزیران حاضر شد و گزارشی از پیشرفت وعده های دولت در آن استان و اولویت ها و نیازها ارائه کرد و مواردی که نیازمند تصمیم‌گیری است بیان‌ شد.

مقدمات برداشت ۲ میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی برای تامین مالی مسکن در حال انجام است

سخنگوی دولت در پاسخ به ایرنا درباره آخرین جزئیات برداشت ۲ میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی برای تامین مالی مسکن بیان کرد: تامین‌ مالی مسکن با مدیریت کلان وزیر راه و مسکن و همکاری بخش های اقتصادی و سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد در حال پیگیری مستمر است و آقای رییس جمهور همواره تاکیداتی برای تسهیلات و سرعت بخشیدن به این امر داشته اند.

بهادری جهرمی بیان کرد: این موضوع یکی از محورهای استفاده از منابع ارزی بود که مقدمات آن فراهم شده و با هماهنگی وزیر راه و وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه و بانک‌ مرکزی در حال اقدام است. البته تامین مالی مسکن به یک روش اختصاص ندارد.

وی در خصوص برخورد با بانک های متخلف نیز گفت: گزارشی در شورای عالی مسکن در این زمینه به تفکیک استان و نهادها ارائه شد.

سخنگوی دولت با اشاره به دو بانکی که عملکرد خوبی در ارائه تسهیلات مسکن داشته اند، اظهار داشت: بانک های مسکن و ملت عملکرد خوبی در حوزه تامین‌ مالی مسکن داشته اند.

کد خبر: ۲۴۹٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha