۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
نگاهی به بازی های معروف اپل

نگاهی به بازی های معروف اپل

کاربرانی که مبلغ زیادی را برای خرید گوشی‌های اپل هزینه می‌کنند، مشتاق هستند که از تمامی امکانات این گوشی موبایل پیشرفته بهره ببرند که یکی از این موارد، شامل بازی‌های معروف اپل است.

به گزارش بازار، کاربرانی که مبلغ زیادی را برای خرید گوشی‌های اپل هزینه می‌کنند، مشتاق هستند که از تمامی امکانات این گوشی موبایل پیشرفته بهره ببرند که یکی از این موارد، شامل بازی‌های معروف اپل است. اپل دارای انواع بازی های معروف و محبوبی است که هرکدام از نحوۀ انجام و قوانینی برخوردار هستند. بنابراین ما در این محتوا ضمن پرداختن به این بازی‌ها، چگونگی خرید گیفت کارت اپل را ازسایت‌های معتبر به شما توضیح خواهیم داد. در ادامه برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه همراه ما باشید.

معرفی بازی‌های اپل

اپل دارای انواع بازی است که هریک از ویژگی و امکاناتی برخوردار هستند. بازی‌های محبوب و معروف برند اپل به شکل زیر هستند:

Raid: Shadow Legends

اگر به بازی‌های موبایل در گوشی‌های آیفون علاقه دارید، احتمالاً نام Raid: Shadow Legends را شنیده‌اید. این گیم یک غول مطلق است و دارای امکانات زیادی برای مبارزه بوده و می‌توانید این بازی را با دوستان خود به‌صورت چندنفره انجام دهید.

Mech Arena

این بازی شما را تحت کنترل یک لباس مکانیکی قرار می‌دهد و سپس شما را در میدانی با بازیکنان دیگری که توسط لباس‌های مکانیکی کنترل می‌شوند قرار خواهد داد. همچنین این‌که بعد از آن، همۀ شما را رها می‌کند تا یکدیگر را منفجر کنید و از بین ببرید. با خرید گیف کارت اپل از سایت‌های معتبر، می‌توانید در مرحله‌های این بازی هرچه بیشتر جلو روید.

گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری را باز می‌کنید که هرکدام روش مبارزه با مکانیک شما را تغییر می‌دهند. درنهایت می‌توانید آن را به‌گونه‌ای تقویت کنید که دقیقاً به شیوه‌ای که برای شما مناسب‌تر است بازی کنید. همچنین با توجه به این‌که همۀ بازیکنان همان سطح کنترل را بر نحوۀ بازی مکانیکی خود دارند، به این معنی است که نبردها می‌توانند کاملاً متنوع باشند.

نگاهی به بازی های معروف اپل

Stumble Guys

اگر همیشه دوست داشتید Fall Guys را بازی کنید اما کنسول یا رایانه شخصی نداشتید که در این سرگرمی شرکت کنید، در حال حاضر می‌توانید این بازی را از طریق گوشی اپل خود انجام دهید. این بازی به‌شدت از Fall Guys الهام گرفته شده‌است و از همان فرمول سلطنتی نبرد با مسیرهای سرگرم کننده با موانع پیروی می‌کند. Stumble Guys یک بازی سرگرم‌کننده، مهیج، خنده‌دار و بسیار محبوب در نزد کاربران بازی‌های فضای مجازی به‌شمار می‌رود.

Crash Bandicoot:On the Run

این بازی با یک دوندۀ بی‌پایان با کراش، کوکو و آکو است که در سطوح مختلف می‌دود تا جهان چندگانه را از دست دک کورتکس نجات دهد. این بازی شامل حملۀ چرخشی و اسلایدهای پرش است. در این بازی می‌توانید قفل پوسته‌های جذاب را باز کنید، پایۀ bandicoot را ارتقا دهید، حتی از گزینه‌های چندنفرۀ آن نیز لذت ببرید.

جم فری فایر

جم فری فایر ازجمله بازی‌های محبوب و پرهیجان برای کاربران گوشی‌های موبایل اپل به‌شمار می‌رود که آن‌ها را به وجد می‌آورد. همچنین این‌که باعث خواهد شد تا ساعت‌ها از انجام این گیم لذت ببرند. با خرید جم فری فایر برای این بازی از سایت‌های معتبر، می‌توانید از امکانات و قابلیت‌های بیشتر این بازی مهیج برخوردار شوید.

نگاهی به بازی های معروف اپل

Farlight ۸۴

جم فارلایت ۸۴ یک بازی تیراندازی چندنفره جدید بتل رویال از ناشر سنگاپوری Miracle Games و توسعه‌دهندۀ چینی Lilith Games است. این بازی در یک زمین بایر پسا آخرالزمانی می‌گذرد، جایی که ماموریت بازیکن این است که به هر قیمتی زنده بماند. حتی اگر به این معنی باشد که باید بقیه را حذف کند. سلاح‌ها و وسایل نقلیه فراوان و همچنین جت‌پک‌هایی وجود خواهد داشت که به بازیکنان اجازه می‌دهد در هوا پرواز کنند.

بااین‌حال جم فارلایت ۸۴ گیم پلی شدید تیراندازی سوم شخص را با عناصر MOBA ترکیب می‌کند. هر مسابقه حداکثر ۴۰ بازیکن را در خود جای داده‌است و بازیکنان حتی می‌توانند یک مرکز برای معاشرت با دوستان خود به نام پناهگاه بسازند. در این حالت، پناهگاه‌هایی از مواد خام به‌دست آمده از مسابقات ساخته شده‌است.

جم کلش

کلش آف کلنز یک بازی استراتژیک چندنفرۀ رایگان است که در آن هر بازیکن دهکدۀ خود را می‌سازد. همچنین این‌که سعی می کند ساختمان‌ها و نیروهای خود را ارتقا دهد تا به رتبه‌های بالاتر برود و در جنگ‌های PvP در برابر سایر حریفان پیروز شود. با خرید جم کلش اف کلنز شما بدون کمترین زحمت می‌توانید مرحلۀ خود را ارتقا دهید. این بازی هم‌اکنون بر روی دستگاه‌های اندروید و iOS در دسترس است.

یوسی پابجی موبایل

این بازی روزبه‌روز در ردۀ بتل رویال محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. انواع مختلفی از پول وجود دارد که می‌توانید در بازی PUBG Mobile از آن‌ها استفاده کنید. اولین مورد از این واحد پول نقره است. کسب ارز نقره‌ با انجام بازی امکان‌پذیر خواهد بود، اما برخی از اقلام با ظاهر خاص را نمی‌توان با این ارز خریداری کرد.

برای کسانی که می‌خواهند تجهیزاتی با ظاهر خاص داشته باشند، یک سیستم پولی به نام PUBG UC (نقد ناشناخته) وجود دارد. لباس‌های ساده‌ای که بازی به کاربران ارائه می‌دهد را می‌توان به‌راحتی با ارز نقره‌ای خریداری کرد.

برای خرید یوسی پابجی باید پول واقعی بپردازید. برای این کار می‌توانید ارز را برای خود بخرید و یا آن را به‌عنوان خرید گیفت کارت، برای یکی از دوستان خود هدیه بفرستید. تصاویر اقلامی که با یوسی پابجی خواهید خرید، واقعاً متفاوت و زیبا هستند. ظاهر متفاوت از سایر کاربران در بازی، به شما انگیزۀ بیشتری برای رقابت می‌دهد.

سی پی کال اف دیوتی

این بازی ویژۀ گوشی‌های موبایل، خصوصاً اپل به‌حساب می‌آید که با استقبال زیادی روبه‌رو شده‌است. با خرید گیفت کارت یا همان سی پی این گیم، می‌توانید از شرایط امکان استفاده بیشتر خدمات و آیکون هایش برخوردار شوید.

نگاهی به بازی های معروف اپل

خرید گیفت کارت اپل ازسایت معتبر ما

همان‌طورکه گفتیم، شما با کمک گوشی اپل می‌توانید بهترین بازی‌های مهیج روز دنیا را انجام دهید که ما به تعدادی از آن‌ها در مطالب بالا پرداختیم. اما شما هم با خرید گیفت کارت از سایت‌های معتبر می‌توانید از بیشترین امکانات و آیکون‌های این بازی بهره‌مند شوید.

یکی از سایت‌های معتبر که ما برای خرید گیفت کارت به شما پیشنهاد می‌دهیم، خانۀ گیفت کارتی است که امکان خریداری کارت هدیه ارزان و به‌صورت فوری را برای شما در هر نقطه از جهان که باشید را فراهم می‌کند.

ضمن این‌که شما از این کارت‌های هدیه می‌توانید در انواع بازی‌ها و دستگاه‌های بازی استفاده کنید. همچنین این‌که در این سایت شما امکان تهیۀ محبوب‌ترین گیفت کارت‌ها ازجمله گیفت کارت اپل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با درنظرگرفتن قیمت مناسبی خواهید داشت.

کد خبر: ۲۴۹٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha