۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
استان زنجان در پیشبرد مسکن‌های حمایتی پیشتاز است
استاندار زنجان:

استان زنجان در پیشبرد مسکن‌های حمایتی پیشتاز است

زنجان-استاندار زنجان،گفت: استان زنجان در پیشبرد مسکن‌های حمایتی پیشتاز است و برای ادامه مسیر خیلی از خاکریزها را فتح کردیم. 

به گزارش خبرنگار بازار،محسن افشارچی، شامگاه یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان زنجان ،گفت: بازرسی از روند اجرای پروژه‌های مسکن در استان زنجان اقدام خوبی است.

وی ابراز کرد: بازرسی هانقاط قوت و ضعف را مشخص می‌کند و درخواست‌ها نیز شنیده می‌شود.

استاندار زنجان گفت: در تأمین مسکن‌های قانون حمایت از خانواده در جوانی جمعیت نباید منتظر کاغذبازی بود و باید با تسریع فرآیندها و تخصیص زمین و مسکن، بار این طرح را از روی دوش خود برداریم.

افشارچی تاکید کرد: کنترل اجاره مسکن موضوعی حساس و مهم است و در سامانه املاک باید برای استان‌ها داشبورد اختصاصی ایجاد شود تا بتوان معاملات ثبت شده و قیمت‌ها را رصد کرد و با ابزارهای نظارتی بتوانیم بازار مسکن را کنترل کنیم.

وی گفت: استان زنجان در پیشبرد مسکن‌های حمایتی پیشتاز است و برای ادامه مسیر خیلی از خاکریزها را فتح کردیم.

استاندار زنجان بیان داشت: پیگیری‌های زیادی برای افزایش تسهیلات و حل کردن مشکلات بیمه برای کاهش قیمت تمام شده مسکن انجام دادیم و ۲ هزار متمم بسته شده و ۲ هزار متمم دیگر در حال اتمام است.

افشارچی گفت: در غرب زنجان کارهای بزرگی در حال انجام است و قرارگیری فرودگاه زنجان، منطقه ویژه، احداث شهرک فناوری‌های پیشرفته و احداث محور شهیدان کریمی امتیاز ویژه‌ای برای این منطقه ایجاد کرده و کوی زیتون پروژه خاصی است.

وی با بیان اینکه بخشی از اقدامات برای احداث کمربندی شمالی زنجان آغاز شده و تسهیل‌گری در روند اجرای آن هم به دسترسی به منطقه لیل‌آباد کمک می‌کند ،گفت: وبخش‌های دیگری از این محدوده نیز از بن‌بست خارج می‌شود.

کد خبر: ۲۴۹٬۵۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha