ایجاد مرکز ملی آفرینش فناوری در حوزه مغز تا دو سال آینده
معاون علمی، فناوری رئیس جمهور اعلام کرد

ایجاد مرکز ملی آفرینش فناوری در حوزه مغز تا دو سال آینده

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری از عزم این معاونت برای ایجاد ۶ مرکز ملی آفرینش فناوری به ویژه یک مرکز در حوزه مغز خبر داد.

به گزارش بازار، روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری در آیین افتتاح و بهره‌برداری از مرکز نوآوری و صنایع خلاق تخصصی توان‌بخشی در دانشکده علوم توان‌بخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران از ایجاد یک مرکز ملی آفرینش فناوری در حوزه مغز در کشور تا سال ۱۴۰۴ خبر داد.

دهقانی با اشاره به برنامه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری برای ایجاد ۶ مرکز آفرینش ملی یا نشنال لب در حوزه فناوری‌های پیشرفته و راهبردی از جمله فناوری مغز عنوان کرد: معاونت علمی برای ایجاد نشنال لب در حوزه فناوری‌های راهبردی آمادگی دارد و مرکز آفرینش ملی فناوری یا نشنال لب در حوزه مغز، تا پایان این دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

دهقانی افزود: مرکز ملی آفرینش فناوری‌های مغز، یکی از مراکز اثرگذار و مهم آفرینش و هم‌آفرینی فناوری خواهد بود که دانشگاه علوم پزشکی باتوجه‌به سابقه خوب، بهره‌مندی از استادان بنام و ظرفیت‌های بالقوه زیرساختی و سرمایه‌های انسانی خود، می‌تواند گزینه خوبی برای راه‌اندازی این مرکز آفرینش ملی در حوزه فناوری‌های مغز باشد.

کد خبر: ۲۴۹٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha