۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
رویکرد جدید بانک مسکن در حمایت از صنعتی سازی با فناوری‌های نوین
مدیرعامل بانک مسکن عنوان کرد

رویکرد جدید بانک مسکن در حمایت از صنعتی سازی با فناوری‌های نوین

مدیرعامل بانک مسکن گفت: در حال حاضر بانک مسکن سهم ۹۰ درصدی در طرح‌های نهضت ملی مسکن کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش بازار، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در بازدید از عملیات اجرایی مجموعه بلوک‌های پروژه مسکونی فردوسی مشهد و افتتاح چند پروژه ساختمانی دیگر در این شهر با تاکید بر صنعتی سازی با استفاده از فناوری‌های نوین از رویکرد جدید بانک مسکن در ساخت مسکن سخن گفت.

عملیات اجرایی مجموعه بلوک‌های پروژه مسکونی فردوسی از سوی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق با مشارکت آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد و بانک مسکن آغاز شد.

این مراسم با حضور مسوولان کشوری و استانی همچون دکتر جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، دکتر حسینی مدیرعامل بانک مسکن، محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد، مهندس حسین بشیر رییس نظام‌مهندسی خراسان رضوی و دیگر مدیران برگزار شد.

مدیرعامل بانک مسکن در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح پروژه مسکونی فردوسی گفت: یکی از دغدغه‌های مطرح‌شده در سال جاری که رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با وزیران دولت به آن تأکید کردند، مساله مسکن است وبر این اساس، بانک مسکن رویکرد جدیدی را اتخاذ کرد تا به این فرمان و حجت شرعی جامه عمل پوشانده شود.

سید عباس حسینی با اشاره به پروژه‌های بانک مسکن در استان‌های سراسر کشور افزود: سیاست‌های اعتباری این بانک برای ساخت پروژه‌ها بر اساس استفاده از تکنولوژی جدید؛ فناوری‌های نوین و کاهش مصرف انرژی تدوین‌شده است. بنا داریم در کنار تامین مالی برای ساخت مسکن، به سمتی حرکت کنیم که ضمن ارتقای سطح مهندسی برای ساخت واحدهای مسکونی از معماری اصیل ایرانی-اسلامی نیز استفاده شود.

وی با اشاره به حمایت‌های جدی از شرکت‌های دانش‌بنیان و گام نهادن به سمت صنعتی سازی در حوزه ساختمان تصریح کرد: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و به‌کارگیری طرح‌های آن‌ها در پروژه‌های در دست اجرا ازجمله شاخصه‌هایی است که به‌طورجدی به آن توجه شده و در پروژه فردوسی مشهد، شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی مشغول به کار هستند تا بتوانیم به سمت صنعتی سازی در حوزه ساختمان گام برداریم.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به طرح مهم نهضت ملی مسکن در سراسر کشور تصریح کرد: در حال حاضر بانک مسکن سهم ۹۰ درصدی در طرح‌های نهضت ملی مسکن کشور را به خود اختصاص داده در حالی که بانک مسکن تنها چهار درصد از سپرده‌های بانکی کشور را دارد.

حسینی افزود: این موضوع نشان می‌دهد که همکاران ما در شعب مختلف کشور به‌درستی قانون را اجرا می‌کنند و پاسخگوی نیازهای مردم هستند. آنچه امروز در بانک مسکن اتفاق خواهد افتاد، سرعت تکنولوژی و ارائه خدمات برای مردم است که هدف‌گذاری کردیم و قطعا پیگیری می‌کنیم. باید بتوانیم در حوزه مسکن به‌درستی حرکت کنیم و هرروز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف در سراسر کشور باشیم.

کد خبر: ۲۴۹٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha