۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
اختصاص ۸۲ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های ایلام
استاندار ایلام خبر داد:

اختصاص ۸۲ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های ایلام

ایلام- استاندار ایلام از اختصاص ۸۲ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های استان خبر داد و گفت: از این میزان ۵۰ درصد نقدی تخصیص یافته است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: اعتبارات اربعین استان در سال ۹۶ حدود ۱۷ میلیارد تومان و سال بعد یعنی سال ۹۷ به ۲۴ میلیارد و سال ۹۸ به مبلغ ۶۴ میلیارد و امسال به ۸۴ میلیارد تومان افزایش یافته است.
 
وی در ادامه از تخصیص صد در صدی اعتبارات سال ۹۸ در حوزه راه خبر داد و گفت: علاوه بر این ۶۰ میلیارد تومان اعتبار اضافه بر اعتبارات استانی و ملی نیز به راه ایلام به مهران اختصاص یافت و امروز این جاده کاملا تغییر کرده است.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: با مجموع اقدامات صورت گرفته  ۶۴ کیلومتر دیگر از راه ایلام به مهران تبدیل به بزرگراه شد و دو تونل به این جاده نیز اضافه گردید.

استاندار ایلام ادامه داد: تونل شماره یک کربلا از اربعین ۹۷ آغاز و قبل از اربعین ۹۸ بکارگیری شد و تونل دوم نیز از اردیبهشت ۹۸ شروع شده و در حال اتمام آن هستیم و این به معنای عملگرایی در اجرای پروژه های استان است.
 
وی در ادامه از اختصاص ۸۲ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای راه های ایلام خبر داد و گفت: از این میزان ۵۰ درصد نقدی تخصیص یافته است.

کد خبر: ۲۴٬۹۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha