۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
جلوی فعالیت بنگاه‌های غیرقانونی زنجان گرفته شود
استاندار زنجان:

جلوی فعالیت بنگاه‌های غیرقانونی زنجان گرفته شود

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان گفت: یکی از مهمترین موضوعات در شهر زنجان، دلال‌بازی و بنگاه‌ها و تعاونی‌های غیرقانونی است که در این میان با متخلفان این حوزه باید برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از استانداری زنجان، فتح‌الله حقیقی گفت: یکی از مهمترین موضوعات در شهر زنجان، دلال‌بازی و بنگاه‌ها و تعاونی‌های غیرقانونی است که در جلسه آتی شورای مسکن زنجان، مطرح و نسبت به برخورد شدید و قاطع با متخلفان این حوزه، تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: با افرادی که با دلال‌بازی و ایجاد تعاونی‌های کاذب، قیمت زمین و مسکن را بالا برده و مسائل خلاف واقع در خصوص مناطق غیرمحدوده شهری مطرح می‌کنند به شدت و قاطع برخورد می‌شود و دستگاه قضایی نیز در این زمینه پشتیبان است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه مدت انتظار در پشت خط تلفنی و قطع خودکار تماس با سامانه از مرکز، کنترل می‌شود، گفت: هم‌استانی‌هایی که امروز موفق به تماس تلفنی نشدند، نگران نباشند زیرا این ارتباط از هر ۲ هفته، یک بار انجام می‌شود و امیدواریم با همت و تلاش تمام مدیران بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم.

حقیقی با بیان اینکه برخی مسائل و مشکلات، شخصی بودند، اظهار داشت: این موارد به مدیران مربوطه و فرمانداران شهرستان‌ها ارجاع داده شد تا پیگیری و رفع کرده و نتایج آن را به مدیریت استان اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از تماس‌ها که مجدد انجام گرفته بود که اطلاعاتی که مدیران ستادی و اجرایی از آن‌ها داشتند نشان می‌داد مدیران، پیگیر امور مردم هستند و این جای خرسندی دارد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه برای دیدار مردمی، نامه‌نگاری نمی‌کنیم که جای خوشحالی دارد، تصریح کرد: مشکلات مردم را به‌صورت رودررو و یا تلفنی شنیده و با پیگیری مدیران نسبت به رفع آن‌ها اقدام می‌کنیم که این استمرار و جدیت را از تمام مدیران انتظار دارم.

حقیقی گفت: در مواقعی که مراجعان و تماس‌گیرندگان، تقاضا و خواسته غیرقانونی و خارج از عُرف دارند نیز از مدیران انتظار می‌رود با سعه صدر نسبت به پاسخگویی اقدام کرده و موارد غیرقانونی را به شهروندان تذکر دهند.

وی اظهار داشت: شماری از شهروندان از فرصت به دست آمده در تماس با سامد برای مطرح کردن مسائل و مشکلات عمومی شهروندان استفاده می‌کردند که این امر، جای قدردانی دارد که موارد و منافع عمومی مردم را به مدیران تذکر می‌دهند.

کد خبر: ۲۴٬۹۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha