۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
۴۰۰ نقطه پر حادثه کشور امسال اصلاح می شود
وزیر راه و شهرسازی خبر داد

۴۰۰ نقطه پر حادثه کشور امسال اصلاح می شود

بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی از شناسایی ۸۷۰ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در سطح کشور خبر داد و گفت: امسال پیش‌بینی رفع مشکل ۴۰۰ نقطه را داریم.

به گزارش بازار، مهرداد بذرپاش گفت: یکی از کارویژه‌های راهبردی رفع نقاط حادثه‌خیز است. البته موضوع تصادفات به حوزه جاده بر نمی‌گردد بلکه بخش اعظم حادثه‌های جاده‌ای توسط رانندگان اتفاق می‌افتد.

وی گفت: ۸۷۰ نقطه حادثه خیز جاده‌ای در کشور شناسایی کردیم که امسال پیش‌بینی رفع مشکل ۴۰۰ نقطه را داریم.

وزیر راه و شهرسازی سازی با بیان اینکه ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در اختیار مردم استان فارس قرار میگیرد افزود: یکی از اصلی‌ترین زیرساخت‌های توسعه روستاها، راه روستایی است و اگر راه روستاها همزمان با مسکن یک معماری خاص داشته باشند خواهید دید زندگی در روستا با آرامش و آسایش است.

بذرپاش در ادامه با بیان اینکه آزادراه شیرازـ اصفهان یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی کشور است، افزود: اینکه امروز در مسیر شمال به جنوب، دریا به دریا اتفاقات برزگی می‌افتد و تکمیل گذرگاه‌های راهبردی بعد از تاکید مقام معظم رهبری در دستور کار دولت است، بسیار امر مهمی است.

وزیر راه شهرسازی با تصریح اینکه برای آیندگان راهبردی‌ترین ظرفیت کشور را فراهم می‌کنیم، گفت: اینگونه اقدامات هم امنیت‌آور است و هم زیرساخت‌های کشور را توسعه می‌دهد.

وی با بیان اینکه وقتی دریای انزلی به دریای بوشهر و خلیج همیشه فارس به دریای خزر متصل شود، پیام و معنای متفاوتی در نظام سیاسی و منطقه دارد، اضافه کرد: در این روزها تمام صحبت‌ها در محفل بین‌المللی از مسیر ارتباط شمال به جنوب در جمهوری اسلامی مطرح است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت ارتباط مسیر جنوب به شمال و نقش آزادراه شیراز ـ اصفهان تصریح کرد: در یک سال اخیر در خصوص حضور در کریدور شمال-جنوب، کشورهای متعددی اعلام آمادگی کرده اند.

بذرپاش گفت: در وزارت راه و شهرسازی مشغول ارائه بالاترین سطح خدمات به مردم هستیم.

کد خبر: ۲۴۹٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha