۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
بخش زیادی از پروژه های نهضت ملی مسکن زنجان سال آینده واگذار می شود
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

بخش زیادی از پروژه های نهضت ملی مسکن زنجان سال آینده واگذار می شود

زنجان- طاهری، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، زنجان را جزو استانهای پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور اعلام کرد و گفت: قسمت اعظمی از پروژه های نهضت ملی مسکن طی سال آینده واگذار می شود.

اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: ۲۷ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی در استان زنجان ساخته خواهد شد که از این تعداد ۱۹ هزار واحد مسکونی تخصیص پروژه شده که از این تعداد بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر زنجان در دست ساخت است که پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد دارد.

وی ابراز کرد: قسمت اعظمی از پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان طی سال آینده به مرحله واگذاری می رسد و برای تحقق این مهم هم تلاش لازم را می کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، زنجان را جزو استانهای پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور اعلام کرد و گفت: تمام تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان اجرای سریع پروژه های مسکن ملی است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

اسماعیلی تاکید کرد: تلاش می کنیم تا واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن خیلی سریع به دست متقاضیان برسد تا کمترین دغدغه را داشته باشند.

وی ساخت مسکن را بسیار سخت عنوان کرد و گفت: باید با برنامه ریزی کارها جلو برود و در این خصوص برنامه ریزی و مدیریت لازم در دستور کار است.

کد خبر: ۲۴۹٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • احمد خدیو IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
      0 0
      سلام الکی میگن از سال 98 داریم پول واریز میکنیم تازه پروژه رسیده به 60 درصد البته پایان عملیات رو گفته بودن 1400 ولی الان 1403 داره میرسه