۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
توافق اولیه برای تقویت معیشت بازنشستگان
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

توافق اولیه برای تقویت معیشت بازنشستگان

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر افزایش و متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی در کشور هستیم.

به گزارش بازار، رحیم زارع، با اشاره به لزوم رسیدگی به مطالبات بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی و رفع مشکلات صندوق های بازنشستگی در مجلس گفت:اکثر بازنشستگان به دلیل افزایش نرخ تورم با شرایط اقتصادی نامناسبی مواجه بوده و در پرداخت هزینه های معیشتی به ویژه هزینه های درمانی خود با مشکلات عدیده ای دست به گریبان هستند.

وی با اشاره به مبحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین در برنامه هفتم توسعه بیان کرد: به موجب انتقادات نمایندگان در پی عدم موادی در زمینه متناسب سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه، این موضوع پیرو دستور رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ارجاع شد و در جریان جلسه اعضای کمیسیون تلفیق با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه توافق اولیه در این بخش حاصل شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تمام تلاش مجلس بر این اساس است که متناسب سازی حقوق بازنشستگان و اصلاحات صندوق های بازنشستگی مورد بررسی قرار گرفته و راهکار لازم در این بخش مدنظر قرار گیرد.

این نماینده مجلس بیان کرد: پیگیر افزایش و متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی در کشور هستیم.

کد خبر: ۲۴۸٬۸۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha