۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
احیای واحدهای اقتصادی راکد بوشهر در اولویت پرداخت تسهیلات قرار دارد
مدیر کل سرمایه ‌گذاری استانداری در گفت و گو با بازار:

احیای واحدهای اقتصادی راکد بوشهر در اولویت پرداخت تسهیلات قرار دارد

بوشهر- حیدریه مدیر کل دفتر سرمایه ‌گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر گفت: احیای واحدهای اقتصادی راکد بوشهر در اولویت پرداخت تسهیلات قرار دارد.

ضرغام حیدریه مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری در حاشیه نشست کارگروه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اشتغال شهرستان تنگستان در گفت و گو با خبرنگار بازار ضمن تشریح دستورالعمل اجرایی تبصره 18 قانون بودجه سال 1402، احیاء واحدهای اقتصادی راکد، افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی فعال با کمتر از ظرفیت اسمی و به بهره‌برداری رساندن طرح‌های سرمایه‌گذاری دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد را سریع‌ترین راه تحقق شعار سال در زمینه رشد تولید دانست.

وی دقت در اولویت بندی و انتخاب متقاضیان دریافت تسهیلات به منظور ایجاد زمینه اشتغال موثر و جلوگیری از انحراف در تسهیلات را ضروری دانست و همکاری و هم افزایی تمامی دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه اقتصادی به منظور تحقق تعهد اشتغال شهرستان را خواستار شد.

حیدریه در این سفر یک روزه به همراه مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان و برخی مسئولین شهرستان از یک واحد اقتصادی راکد قابل احیاء در ناحیه صنعتی بنه گز، یک طرح سرمایه گذاری با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در شهرک صنعتی دلوار و یک واحد بسته بندی و فرآوری خرما فعال که هر سه مورد در راستای زنجیره های ارزش محصولات راهبردی استان تعریف شده اند، بازدید و با مجریان و متولیان آن ها گفتگو کرد.

مدیر کل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر در سفر یک روزه به شهرستان تنگستان در کارگروه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اشتغال شهرستان حضور یافت و سیاست‌ها و برنامه‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال استان را تبیین کرد.

کد خبر: ۲۴۸٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha