۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
رفاه و امنیت مردم اولویت اجرای پروژه‌های عمرانی است
رئیس جمهور:

رفاه و امنیت مردم اولویت اجرای پروژه‌های عمرانی است

قزوین- رئیس جمهور گفت: خوشحالیم که امروز پروژه‌های خدمت رسانی به مردم در بخش‌های مختلف در حال اجراست و مدیران اجرایی می‌دانند که تامین رفاه و امنیت مردم اولویت اجرای پروژه‌های عمرانی است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن روحانی دقایقی قبل در مراسم افتتاح خط دوم راه آهن «قزوین-کرج» که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالیم که امروز با بهره‌برداری از پروژه‌های راه و شهرسازی که به صورت متمرکز در تعدادی از استان‌های کشور انجام شد، توانستیم بخشی از نیازهای مردم در کشور را تامین کنیم.

وی بیان کرد: خدمت رسانی به مردم، افزایش سطح رفاه و امنیت اجتماعی مردم از مهم‌ترین اولویت‌های ما در اجرای طرح‌هاست و از همه مسئولان استانی و کشوری که امروز زیرساخت‌های اجرای این پروژه‌ها را در استان‌های مختلف فراهم کردند متشکریم.

رئیس جمهور اظهار داشت: افتتاح این پروژه‌های عمرانی را به مردم بهره‌مند از این پروژه‌ها تبریک می‌گوییم و امیدواریم بتوان مسیر خدمت رسانی به مردم را در کشور ایران اسلامی هموارتر کنیم.

روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مردم قزوین از حمل و نقل ریلی استفاده می‌کنند

غلامحسین ولیدی مدیرکل راه‌آهن شمال غرب کشور در بخش دیگری از این آئین افتتاح اظهار داشت: استان قزوین به دلیل قرارگیری در موقعیت جغرافیایی ویژه به یک شاهراه ارتباطی در کشور تبدیل شده است و از این رو سابقه دیرینه این استان در حوزه حمل و نقل بر همگان مشهود است.

وی بیان کرد: نخستین خط آهن از این استان در سال ۱۳۱۸  تاسیس شده است و تا به امروز قزوین مسیر تردد بسیاری از مسافران از سراسر کشور است.

مدیرکل راه آهن شمال غرب کشور اظهار داشت: در حال حاضر روزانه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از استان قزوین با شبکه حمل و نقل ریلی جابه جا می‌شوند.

کد خبر: ۲۴٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha