۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
ثبت نام خودرو الماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی

ثبت نام خودرو الماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی

پیرو پیش ثبت نام خودرو الماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان این دسته از متقاضیان محترم تعیین شده در سامانه مذکور اقدام نماید.

به گزارش بازار، هموطن گرامی و نمایندگیهای مجاز محترم شرکت آرین پارس با سالم و احترام؛ به استحضار متقاضیان محترم نوبت سوم پاییز ۱۴۰۲ و نمایندگی های مجاز این شرکت می رساند؛ پیرو پیش ثبت نام خودرو الماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوانابن دسته از متقاضیان محترم) تعیین شده در سامانه مذکور اقدام نماید.

بدین منظوراز متقاضیان دعوت بعمل می آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری از ساعت۱۲ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۷ لغایت پایان روز دوشنبه مورخ۱۴۰۲/۰۷/۲۴ به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی الماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی http://sales.lamari.ir اقدام نمایند. همچنین سایر متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش  استعالم نوبت دهی نسبت به استعالم و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

دریافت فایل بخشنامه

کد خبر: ۲۴۸٬۵۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha