۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
رئیس جمهور ۵۹ کیلومتر پروژه آزادراهی مازندران را افتتاح کرد
به صورت ویدئو کنفرانسی؛

رئیس جمهور ۵۹ کیلومتر پروژه آزادراهی مازندران را افتتاح کرد

ساری- رئیس جمهور پروژه چهار خطه شدن محور ساری - تاکام و ۵۹ کیلومتر پروژه آزادراهی استان مازندران را به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، مراسم افتتاح پروژه های مختلف بخش راه، آزادراه و مسکن مهر در مازندران پیش از ظهر پنجشنبه به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور رئیس جمهور، وزیر راه و مسئولان استان مازندران برگزار شد.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور ایران در این مراسم با بیان اینکه اجرای پروژه چهارخطه شدن ساری - تاکام در ارتقای ایمنی و سلامت مردم منطقه و مسافران تاثیر بسزایی دارد، افزود: نیمی از چهار خطه شدن این محور طی یکسال اخیر انجام شده است.

وی با تقدیر از تلاش های بخش های مختلف در اجرای پروژه های مختلف افزود: امروز پروژه های مختلف در بخش راه و مسکن مازندران اجرا شده است و گفت: تا پایان سال پروژه های فراوانی در کشور و مازندران افتتاح می شود.

مهران کفاش معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت راه و شهرسازی نیز گفت: پروژه ساری - تاکام از سال ۸۲ تا سال قبل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و طی یکسال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به افتتاح ۵۹ کیلومتر بزرگراه در سطح مازندران، کاهش زمان سفر و حوادث ترافیکی را از جمله اهداف بیان کرد و گفت: این طرح ها در شهرستان های مختلف استان اجرا شده است.

وی اجرای ۱۶ کیلومتر راه اصلی در حوزه مازندران، افتتاح ۴۴۶ کیلومتر مسکن مهر را از دیگر پروژه های قابل افتتاح دانست و گفت: عملیات اجرای آزادراه قائمشهر - ساری به طول ۴۴ کیلومتر و با اعتبار چهار هزار میلیارد تومان آغاز می شود.

کد خبر: ۲۴٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha