۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
در شرایط سخت اقتصادی انتظارات هم باید منصفانه باشد
سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان:

در شرایط سخت اقتصادی انتظارات هم باید منصفانه باشد

سیرانی، سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان در بازدید از تحلیل بازار ضمن تقدیر از رسانه‌های منصف گفت: اساساً نقد در بهبود عملکرد بنگاه‌های اقتصادی مؤثر است اما باید برای آن دامنه و محدودیتی قائل شد.

به گزارش بازار، اسماعیل سیرانی سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان به همراه هیئت همراه در بازدید از تحلیل بازار بر همکاری رسانه‌ها و با سیستم بانکی به ویژه در انعکاس منصفانه و واقع‌گرایانه فعالیت‌ها و تلاش‌های مجموعه بانک پارسیان تأکید کرد و گفت: بانک پارسیان در توسعه بانکداری الکترونیک و استقرار استانداردهای مالی روز دنیا تأکید و تلاش ریادی داشته و در عین حال از مسئولیت‌های اجتماعی در سطح جامعه اهم از اشتغال زایی، حمایت از بنگاه‌های آسیب‌پذیر و طرح‌های توسعه‌ای به ویژه در استان ها غفلت نکرده است.

در نقد منصف باشیم
وی همچنین در ترسیم فضای رسانه‌ای، ضمن تقدیر از رسانه‌های منصف گفت: اساساً نقد در بهبود عملکرد بنگاه‌های اقتصادی مؤثر است اما باید برای آن دامنه و محدودیتی قائل شد که یک سوی ان وجدان و انصاف و سوی دیگر آن اغراق است! لذا اگر هدف رسانه‌ها اصلاح وضعیت است باید با لحاظ شرایط حاکم بر اقتصاد این خطوط قرمزرا رعایت کرده و حقایل را وارونه جلوه ندهند.

سرپرست روابط عمومی بانک پارسیان با بیان این که امروز فضای سیستم بانکی در بحث وصول مطالبات با مشکلات زیادی مواجه است که موجب مشکلات ترازنامه ای برای بانک ها شده است، افزود: درعین حال فضای اقتصادی کشور نیز موجب شده تا قوانین برای برخورد قهریه با متخلفان انعطاف بیشتری داشته باشد که باید فکری به حال آن کرد.

تلاش بانک‌ها را در شرایط سخت ببینید
سیرانی با اشاره به روند رو به رشد بانک پارسیان از ابتدا تاکنون گفت: در زمان حاضر همه بخش‌های اقتصادی و صنعتی مشکلات و سختی‌های خود را دارند و بانک‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند، در عین حال بیشترین انتظار نیز از شبکه بانکی این است که نبض اقتصاد کشور را تنظیم کنند در حالی که سیستم بانکی با منابع محدود نیز باید در چارچوب قوانین حرکت کند و استانداردهای مالی را رعایت کند.

سیرانی با بیان این که بانک پارسیان در اشتغال زایی و در بخش پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بالاترین عملکرد را به خود اختصاص داده است، ابرازامیدواری کرد؛ با توسعه همکاری میان رسانه‌ها و روابط عمومی بانک پارسیان تلاش و زحماتی که همکاران من در مجموعه عظیم بانک پارسیان می‌کشند، بهتر به اطلاع جامعه و مشتریان و ذینفعان بانک برسد.

در شرایط سخت اقتصادی انتظارات هم باید منصفانه باشد

سوء استفاده از تعصب مسئولان بر روی تولید
دکتر سید حسن دهقان مدیر مسئول تحلیل بازار در انتقاد از وضعیت و فضای اقتصادی، گفت: تعصب مسئولان بر حمایت از تولید وتحقق شعار این سال‌ها در عین حال باعث شده تا برخی از این امتیازات سوء استفاده کنند؛ نمونه آن نیز در بخش‌های مختلف اقتصاد از سیستم بانکی زیاد است که تحت عنوان بدهکاران بزرگ از آن ها یاد می‌شود.

مدیر عامل مؤسسه تحلیل بازار فردا نیز در این دیدار گفت: ماموریت و فعالیت رسانه‌ها و روابط عمومی شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند و ما در تلاش برای عمق بخشی روابط میان روابط عمومی بنگاه‌های اثرگذار و رسانه تحلیل بازار و انعکاس دردها، محدودیت‌ها، ‌ایده‌ها و راه حل‌های کارآمد در اتمسفر اقتصاد کشور هستیم و بانک پارسیان نیز به رغم مشکلات تحمیلی در سال‌های گذشته، با مدیریت و توانمندی نیروهای متخصص شاغل مسیر دشوار اما صحیحی را در بهبود فرآیندها در پیش گرفته و نقش غیر قابل کتمانی را در حوزه‌های تأمین مالی اقتصاد دانش بنیان، ایجاد اشتغال در استان‌ها، تداوم حرکت چرخ‌های اقتصاد در شرایط سخت داشته است.

وی با بیان این که رسانه تحلیل بازار تنها رسانه اقتصادی است که رابط خبری فعال در بیش از ۲۵ استان دارد، گفت: ماموریت تعریف شده وتلاش ما طرح مسائل و مشکلات فعالان بخش خصوصی و در سیستم بانکی حمایت از آن‌ها به عنوان مهمترین، عمده‌ترین و اصلی‌ترین منبع مالی اقتصاد کشور است و لذا آمادگی خود را جهت گسترش همکاری ها اعلام می کنیم.

کد خبر: ۲۴۸٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha