۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
۷۰ درصد تملک اراضی آزادراه «آمل-ساری» انجام شد
استاندار مازندران:

۷۰ درصد تملک اراضی آزادراه «آمل-ساری» انجام شد

ساری- استاندار مازندران گفت: آزادراه آمل - قائمشهر - ساری اولین پروژه آزادراهی استان بوده که ۷۰ درصد تملک اراضی آن انجام شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان پیش ازظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح پروژه عمرانی بخش راه و شهرسازی که به صورت ویدئوکنفرانسی توسط رئیس جمهور در سالن چوب و کاغذ ساری برگزار شد، اظهار داشت: ۴۶۶ واحد مسکن مهر توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

وی با بیان اینکه آزادراه آمل - ساری - قائمشهر جزو آروزهای دیرینه مردم از دهه ۵۰ تاکنون بوده است، امروز با دستور رئیس جمهور آغاز شده است، افزود: این پروژه ۴۴ کیلومتر بوده که ۵۰ درصد بار ترافیکی را کاهش می دهد و سبب صرفه جویی ۳۰ میلیون لیتر در سال می شود.

وی کاهش خطرات جاده ای را از دیگر اهداف پروژه بیان کرد و گفت: مردم شهرستان های مختلف و مسافران از پروژه آزادراه آمل - ساری - قائمشهر بهره مند خواهند شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه پروژه با مشارکت وزارت دفاع و خاتم اوصیا انجام می شود، گفت: ۷۰ درصد تملک محدوده پروژه آزادراه ساری - قائمشهر انجام شده است.

وی با بیان اینکه در استان پروژه آزادراهی به معنای واقعی نداریم، گفت: آزادراه آمل - ساری - قائمشهر اولین پروژه آزادراهی استان به شمار می رود و در حوزه راه های اصلی نیز ۵۹ کیلومتر راه با دستور رئیس جمهور افتتاح شده است.

حسین زادگان یادآور شد: در دولت تدبیر و امید در محورهای هراز، سوادکوه و کندوان اتفاقات خوبی رخ داده است.

کد خبر: ۲۴٬۸۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha