۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
سازوکار معافیت گمرکی نیروگاه های خورشیدی مددجویان به کمیسیون تلفیق ارجاع شد
بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور؛

سازوکار معافیت گمرکی نیروگاه های خورشیدی مددجویان به کمیسیون تلفیق ارجاع شد

نمایندگان مردم در مجلس سازوکار معافیت گمرکی نیروگاه های خورشیدی مددجویان سازمان بهزیستی کمیته امداد و بسیج سازندگی را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

به گزارش بازار، نمایندگان در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه ۱۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، با ارجاع بند الحاقی ماده ۴۶ این لایحه با ۹۶ رأی موافق، ۱۰۸ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۸ نماینده حاضر در جلسه به کمیسیون تلفیق جهت بررسی بیشتر موافقت کردند.

براساس بند الحاقی ارجاع شده ماده ۴۶ لایحه مذکور، نیروگاه های خورشیدی خانگی و تجمیعی خاص مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی و جامعه هدف بسیج سازندگی با تأیید نهادهای مزبور از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و پس از اخذ مجوزهای لازم مطابق قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی از پرداخت عوارض گمرکی ورودی معاف می باشند.

دستگاه های مشمول مکلفند شش ماه پس از نصب و بهره برداری، میزان انرژی بارگذاری شده در شبکه را متناسب با میزان واردات نیروگاه های خورشیدی خانگی موضوع این بند را به تأیید وزارت نیرو برسانند.

کد خبر: ۲۴۸٬۴۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha