۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
تشکیل جلسه ۳ ساعته دولت و مجلس؛ توافق اولیه برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان حاصل شد
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه:

تشکیل جلسه ۳ ساعته دولت و مجلس؛ توافق اولیه برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان حاصل شد

زنگنه، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از یک توافق اولیه برای افزایش حقوق بازنشستگان و حرکت به سمت متناسب سازی حقوق آن ها با شاغلین در جلسه شب گذشته دولت و مجلس خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محسن زنگنه، با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق در رابطه با بازنشستگان و توافقات صورت گرفته در این بخش با دولت گفت: به جهت اهمیت بحث معیشت و حقوق بازنشستگان مواد مربوط به صندوق‌ها و همچنین بازنشستگان از سوی رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه ارجاع و قرار است این موارد در کمیسیون تلفیق مطرح شود.

وی افزود: شب گذشته ما یک جلسه ۳ ساعتی را با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه داشتیم الحمدلله در این جلسه به یک توافق اولیه برای افزایش حقوق بازنشستگان و حرکت به سمت متناسب سازی حقوق آن ها با شاغلین رسیدیم که ان شاءالله قرار شد متن جمع بندی آن آماده شده و امروز بعد از ظهر در کمیسیون تلفیق مطرح شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق تصریح کرد: تلاش ما بر این اساس است که ان شاءالله تا پایان برنامه هفتم بتوانیم بحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان با معیشت و شرایط را محقق کنیم.

کد خبر: ۲۴۸٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha