۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
عرضه بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان صکوک مرابحه در حوزه نساجی و لوازم خانگی
از فردا سه شنبه؛

عرضه بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان صکوک مرابحه در حوزه نساجی و لوازم خانگی

با مجوز سازمان بورس صکوک مرابحه شرکت حایر تهران (سهامی خاص) به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان و شرکت ریسندگی و بافندگی پرنیا (سهامی خاص) به مبلغ ۳۳۹ میلیارد تومان عرضه عمومی می‌شود.

به گزارش بازار، صکوک مرابحه شرکت حایر تهران به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان جهت خرید مواد اولیه با نماد حایرتهران ۰۶ از طریق فرابورس ایران عرضه می‌شود.

این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۲۳ درصد استکه اقساط آن هر سه ماه یکبار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می‌شود. صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی افتخار حافظ به عنوان بازارگردان و شرکت کارگزاری بانک ملی ایران به عنوان عامل فروش اوراق ایفای نقش می‌کنند. این اوراق فاقد متعهد پذیره‌نویس بوده و ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط آن بانک ملی ایران می‌باشد.

فرابورس ایران همچنین در روز سه‌شنبه میزبان پذیره‌نویسی صکوک مرابحه شرکت ریسندگی و بافندگی پرنیا به ارزش ۳۳۹ میلیارد تومان جهت خرید بخشی از تجهیزات مورد نیاز تولید با نماد پرنیا ۰۶ می‌باشد.

این اوراق ۴ ساله و با نرخ ۱۸ درصد استکه اقساط آن هر سه ماه یکبار از طریق شرکت سمات پرداخت می‌شود. صکوک مرابحه شرکت ریسندگی و بافندگی پرنیا از طریق شرکت کارگزاری بانک تجارت به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات شرکت تامین سرمایه کاردان به عنوان بازارگردان و متعهد پذیره‌نویس توسط شرکت واسط مالی مرداد پنجم (با مسئولیت محدود) منتشر می‌شود. ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط این اوراق نیز بانک تجارت می‌باشد.

کد خبر: ۲۴۸٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha