۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
تشکیل ستاد تدابیر اقتصادی زمینه واگذاری اختیارات دولت به ادارات را فراهم می کند
استاندار خراسان رضوی:

تشکیل ستاد تدابیر اقتصادی زمینه واگذاری اختیارات دولت به ادارات را فراهم می کند

مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: حکم جدید وزیر کشور مبنی بر شکل‌گیری ستاد ویژه تدابیر اقتصادی در خراسان رضوی که برای اولین دفعه در کشور اتفاق می‌افتد، زمینه واگذاری اختیارات از دولت به ادارات استان‌ها را فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در یکصد و نودمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: ما هم سعی کرده‌ایم در استان خراسان رضوی از تجربیات موفق دیگران در دیگر نقاط کشور استفاده کنیم.

وی پیش نیاز تمام اقدامات توسعه‌ای مورد نظر استان را وحدت برشمرد و تشریح کرد: با نزاع، درگیری و اختلاف نمی‌توان کشور و به صورت مشخص استان را ساخت. بهرحال در سایه این وحدت، دولت کار در خراسان برای ایجاد امنیت اقتصادی و افزایش سرمایه اجتماعی برای نظام در حال تلاش است.

استاندار خراسان رضوی در همین رابطه افزود: در استان مسیر درست پیشرفت و آبادانی ریل‌گذاری شده است و مدیران بعدی می‌توانند در راستای ریل‌گذاری انجام شده در مسیر توسعه کار را ادامه دهند.

رزم‌حسینی با اشاره به موافقت‌نامه‌های سرمایه‌گذاری منعقد شده در استان خاطرنشان کرد: این موافقت‌نامه‌ها در حال طی کردن مسیر خود هستندو امیدواریمبا رفع برخی از بروکراسی‌ها و تامین مالی این پروژه‌ها شاهد اتفاقات مثبتی در استان باشیم.

وی با اشاره به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی که رهبری اشاره می‌کنند یعنی اینکه از ظرفیت‌های مردمی در اقتصاد استفاده شود. این موضوعی است که در مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی هم به آن اشاره شده است.
استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ضریب جینی بالایی در کشور وجود دارد که نشان می‌دهد اختلاف طبقاتی افزایش پیدا کرده و همچنان توزیع عادلانه ثروت در سطح انتظار اتفاق نیفتاده است.

کد خبر: ۲۴٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha