۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
۴۴۶ واحد مسکن مهر در مازندران تکمیل شد
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

۴۴۶ واحد مسکن مهر در مازندران تکمیل شد

ساری- نظری، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از تکمیل ۴۴۶ واحد مسکن مهر در این استان خبر داد.

سیدمحمد نظری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه امروز در مناطق مختلف استان مازندران پروژه های مسکن مهر افتتاح می شود، افزود: ۴۴۶ واحد مسکن مهر در استان تکمیل شده است.

وی افزود: این پروژه ها شامل تعاونی مسکن مهر ساری به تعداد ۱۲۸ واحد و با اعتبار ۱۴۱ میلیارد ریال، تعاونی مسکن مهر ۱۸ ساری به تعداد ۶۴ واحد و اعتبار ۷۱ میلیارد ریال، تعاونی مسکن مهر ۳۱ ساری به تعداد ۳۲ واحد و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: همچنین تعاونی مسکن مهر ۳۱ ساری انتقالی از ۱۶ به تعداد ۳۲ واحد با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال، تعاونی مسکن مهر کارکنان دولت به تعداد ۳۲ واحد با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال، مسکن ۸۶ واحدی مهربان رودنکا به تعداد ۴۲ واحد و اعتبار ۳۶ میلیارد ریال از دیگر طرح ها است.

نظری افزود: مسکن ۹۸ واحدی شهرک شهید عباسپور نکا به تعداد ۱۶ واحد و با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال،مسکن شرکت ایستا دژ طبرستان رکابدار کلا به تعداد هشت واحد و اعتبار ۹ میلیارد ریال از دیگر پروژه ها به شمار می رود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه پرونده ۹۲ واحد مسکن مهر میارکلای ساری نیز با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال بسته شد، افزود: تلاش می شود پرونده مسکن مهر در استان امسال بسته شود.

کد خبر: ۲۴٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha