۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
تقویت سیستم اقتصادی کشور برای مقابله با آمریکا در دستور کار مجلس است
نماینده مردم سلماس در مجلس:

تقویت سیستم اقتصادی کشور برای مقابله با آمریکا در دستور کار مجلس است

رضازاده، نماینده مردم سلماس در مجلس شورای گفت: مجلس شورای اسلامی و همچنین هیئت رئیسه آن، با تقویت سیستم دفاعی، اقتصادی و حفظ مقاومت ملت ایران با اقدامات خصمانه آمریکا مقابله می‌کنیم.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، یعقوب رضا زاده نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس یازدهم، در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو، با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران از گذشته وجود داشته است، گفت: این دشمنی را می‌توان در عرصه‌های گوناگونی همچون جنگ تحمیلی و تجهیز رژیم بعث عراق، سرنگونی هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در آب‌های خلیج فارس، حمله نظامی به منطقه طبس و اعمال تحریم‌های ظالمانه و محاصره اقتصادی مشاهده کرد.

وی همچنین اشاره کرد: در هنگام شیوع کرونا، دولت آمریکا در حوزه تجهیزات پزشکی و دارویی نیز ملت ایران را تحریم کرد و حتی از این نوع تحریم‌ها نیز چشم پوشانی نکرد. بنابراین دشمنی آمریکا با ایران ابدی است و به همین جهت قطعاً مجلس شورای اسلامی اجازه هیچ‌گونه مصالحه و مذاکره با قاتلین سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را نخواهد داد.

نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس یازدهم به کشته شدن مردم خود آمریکا توسط نظام این کشور اشاره کرد و افزود: نمونه بارز این مسئله را می‌توان با مرگ جورج فلوید مشاهده کرد. در حقیقت کشوری که مدعی حقوق بشر است، به راحتی در همه نقاط دنیا و حتی کشور خود، جنایت انجام می‌دهد.

وی مذاکره با آمریکا به ویژه شخص ترامپ قمارباز را بدون نتیجه دانست و عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران قطعاً به آمریکا اجازه نخواهد داد بیش از این در کشورهای همسایه قتل و کشتار را ادامه دهد. سیاست ایران این است که با ارتباط و روابط مسالمت آمیز با کشورهای همسایه، نقش آمریکا و نفوذ این کشور در منطقه را از بین ببرد.

رضازاده بیان کرد: مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفته است بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، با حمایت از تولیدات ملی و قطع وابستگی به نفت و تقویت صادرات غیر نفتی، روز به روز در حوزه عدالت اجتماعی و جهش اقتصادی و تولید اقدام کنیم. در حقیقت این مسئله یک اقدام در راستای مقابله با تهدیدات اقتصادی آمریکا نیز محسوب می‌شود.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی و همچنین هیئت رئیسه آن، با تقویت سیستم دفاعی، اقتصادی و همچنین حفظ مقاومت ملت ایران که نقش عظیمی در کشور برای پیروزی در جهان داشته‌اند، با اقدامات خصمانه آمریکا مقابله می‌کنیم.

کد خبر: ۲۴٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha