۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
کشور به کارگاه سازندگی تبدیل شده است
معاون اجرایی رئیس جمهور:

کشور به کارگاه سازندگی تبدیل شده است

منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امروز به همت دولت سیزدهم، کشور به کارگاه سازندگی برای به پایان رساندن طرح های نیمه تمام تبدیل شده است.

به گزارش بازار، محسن منصوری شامگاه پنجشنبه در آئین افتتاح بزرگترین مجموعه ورزشی سرپوشیده جنوب شرق تهران در شهرستان پیشوا اظهار داشت: امروز به همت دولت سیزدهم، اتفاقات مبارکی در سراسر کشور در حال انجام است و کشور به کارگاه بزرگ سازندگی و به سرانجام رساندن طرح های نیمه تمام و برجای مانده از قبل تبدیل شده است.

وی افزود: دولت سیزدهم در تعیین تکلیف طرح های برجای مانده و مشکل دار عملکرد بسیار خوبی دارد و این مهم برای همگان قابل مشاهده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به دیپلماسی فعال دولت سیزدهم در ایجاد ارتباط با کشورهای مختلف جهان گفت: دولت در حوزه دیپلماسی نیز از فعالیت چشمگیری در منطقه برخوردار است و نقش آفرینی ایران اسلامی را در منطقه به خوبی به نمایش گذاشته است.

منصوری تأکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی در حال نزدیک شدن به قله های افتخار است و دولت سیزدهم با تلاش شبانه روزی خود سعی دارد که این مهم را محقق کند.

وی افزود: امروز دشمنان قسم خورده نظام با استفاده از تمامی امکانات خود در حال ایجاد دست انداز و سنگ اندازی در مسیر پیشرفت ایران اسلامی هستند تا کشور را از مسیر پیشرفت و توسعه دور کنند، مسئولان باید با تلاش شبانه روزی، دشمنان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناامید کنند چرا که نزدیک شدن به قله های پیشرفت و توسعه، دشمن را بیش از پیش مأیوس و البته خشمگین می کند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به افتتاح طرح ورزشی شهرستان پیشوا گفت: اجرای طرح‌های مختلف ورزشی و فرهنگی، یکی از اولویت های دولت سیزدهم است چرا که این مهم، در کاهش آسیب های اجتماعی نفش به سزایی دارد.

وی افزود: اجرای این طرح مهم در شهرستان پیشوا، از این جهت اهمیت دارد که تکمیل آن با همراهی بخش خصوصی بومی منطقه صورت گرفته است، دولت نیز تلاش دارد تا با اجرای طرح های مختلف، از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و ورزش حمایت کند.

منصوری در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن هفته فراجا گفت: سال گذشته، اتفاقات ناخوشایندی در کشور رخ داد که همه با تلاش و از خود گذشتگی نیروهای فراجا، امنیت کشور حفظ و دشمن در نقشه های شوم خود ناکام ماند از این رو باید قدردان این نیروی خدوم و جان برکف بود.

کد خبر: ۲۴۷٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha