۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
دولت سیزدهم متعهد به تکمیل سد نرماب است
معاون رئیس جمهور:

دولت سیزدهم متعهد به تکمیل سد نرماب است

گرگان- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به عزم جدی دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام به ویژه در حوزه تامین آب در گلستان گفت: دولت سیزدهم متعهد به بهره‌برداری از سد نرماب است.

به گزارش خبرنگار بازار، داوود منظور شامگاه پنجشنبه در دیدار با آیت الله سید کاظم نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به استان گلستان به عنوان یک استان کم برخوردار دارد و تلاش می کند با اجرای طرح‌های متعدد عمرانی و اقتصادی عقب ماندگی مزمن این استان برطرف شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و بر زمین مانده به ویژه در حوزه آب به عنوان یکی از راهبردها و اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم در استان گلستان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در ادوار گذشته تلاش‌های متعددی برای ایجاد سازه‌های آبی و سد انجام شده که یکی از این موارد سد نرماب چهل چای مینودشت است و دولت سیزدهم متعهد به تکمیل و بهره برداری از این سد است.

منظور گفت: بهره‌برداری از پتانسیل آب‌های سطحی یکی از راهبردهای عملیاتی و اجرایی دولت سیزدهم محسوب می‌شود که در این زمینه اعتبارات مکفی پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: برخورد با چاه های غیرمجاز و عمیق موضوعی نیست که توسط دستگاه های متولی مورد اغماض قرار بگیرد، هرگونه تساهل در این بخش موجب نشست زمین و رخدادهای پرخطر خواهد شد.

کد خبر: ۲۴۷٬۵۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha