۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
عرضه رسمی گوشی تلفن همراه هوشمند «پیکسل ۸» به بازار+ مشخصات فنی
با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام شد؛

عرضه رسمی گوشی تلفن همراه هوشمند «پیکسل ۸» به بازار+ مشخصات فنی

شرکت گوگل از عرضه رسمی گوشی هوشمند جدید خود به نام پیکسل ۸ به بازارهای جهانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ شرکت گوگل از عرضه رسمی گوشی هوشمند جدید خود به نام پیکسل ۸ به بازارهای جهانی خبر داد.

بر اساس اعلام گوگل، این گوشی هوشمند مجهز به اندروید ۱۴ و همچنین پشتیبانی ۷ ساله نرم افزاری برای به روز ررسانی سیستم عامل و سایر آپدیت های لازم برخوردار است که می تواند مزیت رقابتی بزرگی برای این محصول جدید محسوب شود.

صفحه نمایش گوشی جدید هوشمند گوگل ۶.۲ اینچ بوده و قیمت مدل پایه آن ۷۰۰ دلار اعلام شده است. جنس صفحه نمایش نیز از نوع OLED بوده که می تواند جذابیت ویژه ای برای مشتریان طرفدار برند گوگل محسوب شود. گوگل مدعی شده که دوربین نصب شده روی این گوشی ۲۱ درصد شفاف تر از نسل قبلی آن یعنی پیکسل ۷ وضوح تصویر داشته و می تواند به عنوان ابزاری مناسب برای استفاده عکاسان حرفه ای محسوب شود.

همچنین یک اپلیکیشن اختصاصی برای ادیت عکس و فیلم از سوی گوگل روی این گوشی نصب شده که در کنار ویژگی هایی چون سنسورهای تشخیص چهره و لبخند می تواند کمک شایانی به تهیه تصاویر ارتقا یافته به علاقمندان عکاسی نماید.

The Pixel 8 and Pixel 8 Pro.

اما مدل پلاس این گوشی نیز همزمان به بازار عرضه شده که قیمت آن ۱۰۰۰ دلار اعلام شده و از قابلیت های ویژه ای چون صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و زوم ۵۰۰ درصدی اپیتیکال در بخش دوربین بهره می برد.

از ویژگی های بارز دیگر این محصول جدید گوگل، نصب سنسور گرمایشی بر روی آن است که کاربران می توانند به واسطه این سنسور، اجسام مختلف از جمله دیوار، تلفن همراه و دیگر ابزارهای خود را تشخیص دهند. این سنسور همچنین می تواند به عنوانم ابزاری مهم در سنجش سلامتی کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر: ۲۴۷٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha